افزایش نرخ هش اتریوم و ثبت رکوردی جدید در بازار کریپتوکارنسی

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

در پی محدودیت‌هایی که چین برای ماینرهای ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین اعمال کرده بود، نرخ هش در بازار رمزارزها به شدت افت داشت. اما به تازگی و با کوچ بسیاری از معدن چیان ارزهای دیجیتال به سرویس‌های آنلاین و دیگر کشورها، میزان هش افزایش پیدا کرد. با افزایش نرخ هش اتریوم با رکوردی جدید در این زمینه به ثبت رسید و به جرات می‌توان گفت که این ارز دیجیتال یک تنه راه را برای صعود نرخ هش باز کرد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از رکورد نرخ هش اتریوم در اختیارتان قرار دهیم.

نرخ هش شبکه ETH یک ATH جدید ایجاد کرد و میانگین نرخ هش روزانه را در روز ۱۳ سپتامبر به ۷۱۵ هزار GH/s رساند.
اتریوم در حال حاضر از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند و نمی‌توان به صورت دقیق نرخ هش این رمزارز را اعلام کرد، اما آنچه مشهود است، افزایش نرخ هش اتریوم در بستر بلاک‌چین می‌باشد.

همانطور که نمودار نشان می‌دهد ، قبل از این روند صعودی، نرخ هش اتریوم در ۲۰ مه با حدود ۶۴۳ هزار مگ بر ثانیه به اوج خود رسید. با این حال در ماه ژوئن، ارزش معیار به ۴۷۷ هزار GH/s کاهش یافت.

نرخ هش اتریوم

چرا نرخ هش ETH سقوط کرد؟

در ۸ ژوئن، نرخ هش شبکه اتریوم، در حدود ۶۱۸k GH/s بود. تنها ۱۶ روز بعد، میزان نرخ هش به پایین‌ترین سطح خود رسید. دلیل این سقوط، اعمال محدودیت‌ها از سمت چین برای استخراج کنندگان بود.

از آنجا که بخش بالایی از نرخ هش جهان در چین ساکن است، سرکوب‌ها و محدودیت‌های اعمال شده، منجر به سقوط معیار نرخ هش در جهان می‌شود.

با شروع جابجایی و شروع مجدد عملیات توسط ماین کنندگان در بسترهای آنلاین و دور زدن محدودیت‌ها، نرخ هش دوباره شروع به افزایش کرد.

در اینجا نمودار قیمت ETH در سه ماه گذشته نشان داده شده است:

نمودار قیمت ETH در سه ماه گذشته
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

منبع خبر: bitcoinist

در ادامه می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه رمزارزها را مشاهده کنید:

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.