رکود بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افت قیمت بیت‌کوین

رکود بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افت قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت بیت‌کوین اوایل صبح امروز افت 8 درصدی را تجربه کرد. به دنبال این کاهش قیمت، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز روند نزولی به خود گرفته و به شدت افت کردند. با وجود رکود بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افت قیمت بیت کوین هنوز نهنگ‌های بازار علاقه زیادی به خرید بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال دارند.

رکود بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افت قیمت بیت کوین

اوایل صبح امروز سرمایه‌گذاران بازار شاهد تغییر روند بازار شدند. بر اساس داده‌های موجود، قیمت بیت‌کوین اوایل صبح افت 8 درصدی را تجربه کرد و به 67 هزار دلار رسید. به دنبال این افت، سایر ارزهای دیجیتال بازار نیز روند نزولی به خود گرفته و به شدت افت کردند. همچنین سرمایه‌گذاران متحمل ضرر و زیان 200 میلیارد دلاری نیز شدند.

جالب است بدانید که با این افت، موقعیت‌های خرید بیت‌کوین به ارزش 450 میلیون لار منحل شده. با توجه به داده‌های Santiment، سقوط بیت‌کوین تنها در سه روز، نشان دهنده بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال است.

کاهش شدید قیمت بیت‌کوین، باعث افزایش تراکنش‌های انجام شده در این شبکه شده که نشان دهنده فروش توسط سرمایه‌گذاران است.

با وجود این آشفتگی، به نظر می‌رسد که علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاهش نیافته. بر اساس داده‌های منتشر شده، روند انباشت بیت‌کوین و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که از اوایل فوریه، نهنگ‌ها 154.16 هزار بیت‌کوین که تقریباً 0.665 درصد از کل عرضه بیت‌کوین است را خریداری کرده‌اند. طبق گفته یکی از تحلیلگران بازار، احتمال ادامه‌دار بودن این روند نزولی وجود دارد.

منبع: bitcoinhaber

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.