آیا قیمت اتریوم و بیت‌کوین سقوط خواهد کرد؟

هشدار تحلیلگر ارزهای دیجیتال در رابطه با سقوط قیمت اتریوم و بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۱

کریپتو کاپو، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، مدعی است قیمت بیت‌کوین و اتریوم در ماه نوامبر شدیدا افت خواهد کرد. اما هشدار تحلیلگر ارزهای دیجیتال در رابطه با سقوط قیمت اتریوم و بیت کوین تا چه حد جدی است و آیا امکان سقوط بیشتر این دو رمزارز بزرگ وجود دارد؟ برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

هشدار تحلیلگر ارزهای دیجیتال در رابطه با سقوط قیمت اتریوم و بیت کوین

تحلیلگر و معامله‌گر معروف با نام مستعار کریپتو کاپو (Crypto Capo) که حدود ۵۷۳ هزار دنبال کننده در توییتر دارد، سال ۲۰۲۲ را سال سقوط بازار کریپتو پیش‌بینی کرده بود. با توجه به روند بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری می‌توان گفت پیش‌بینی وی درست بوده است.

این تحلیلگر جدیدا پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر آلت‌کوین‌ها در ماه نوامبر شدیدا سقوط خواهد کرد. وی همچنین هشدار داد که ممکن است دارایی‌های دیجیتال در ماه نوامبر به پایین‌ترین قیمت خود برسند.

این قضیه باعث نگرانی شدید سرمایه‌گذارانی شد که پیش‌بینی‌های کریپتو کاپو را شدیدا جدی می‌گیرند.

منطق پشت ادعای کاپو

این تحلیلگر معروف مدعی است که شاخص دلار آمریکا (DXY) صعودی و S&P 500 (SPX) با شرایط سختی روبرو خواهد شد که هر دو اتفاق سیگنال کلیدی بازار نزولی کریپتو هستند.

وی اعلام کرد که با توجه به سیگنال‌های DXY صعودی و وجود نشانه‌های نزولی بودن SPX، باید سرمایه‌گذاران از سود خود محافظت کنند و سریعا ارزهای خود را بفروشند، زیرا احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین و اتریوم به پایین‌ترین حد ممکن در ماه نوامبر وجود دارد.

با توجه به روند اخیر بیت‌کوین، کاپو سطح قیمت حمایت و مقاومت این ارز دیجیتال بزرگ را ۲۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌کند و مدعی شده قبل از رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۱۴ هزار دلار در ماه نوامبر، این رمزارز به بالای ۲۱۰ هزار دلار خواهد رسید.

در زمان نگارش این خبر بیت‌کوین با قیمت ۲۰,۴۲۵ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

کاپو با تحلیل نمودارها اعلام کرد که آخرین تلاش بیت‌کوین جهت رسیدن به ۲۱ هزار دلار خواهد بود و این قیمت یک تله بزرگ برای سرمایه‌گذاران است و قیمت بیت‌کوین بعد از آن به ۱۴ هزار دلار خواهد رسید.

هشدار تحلیلگر ارزهای دیجیتال در رابطه با سقوط قیمت اتریوم و بیت کوین

وی در ادامه پیش‌بینی می‌کند که اتریوم به محدوده قیمتی ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار کاهش خواهد یافت و قبل از آن به ۱/۶۰۰ دلار خواهد رسید. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۱/۵۷۷ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

کاپو برای شت‌کوین‌ها نیز نمودار زیر را پیش‌بینی کرده است. وی مدعی بود که شاخص شت‌کوین‌ها می‌تواند از قیمت شاخص فعلی ۲/۳۴۴ دلار به حدود ۲/۱۵۰ دلار کاهش یابد.

کاهش شاخص شیت‌کوین‌ها

منبع: dailyhodl

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.