بیت‌کوین توانست سطح ۱۸ هزار دلار را پس بگیرد: این روند ادامه دار خواهد بود؟

باز پس گیری سطح ۱۸ هزار دلار توسط بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ دی ۱۴۰۱

بیتستان:  بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های اصلی پس از گذراندن فجایع و شکست‌های زیاد در سال ۲۰۲۲ وارد روند صعودی شده‌اند. در این میان باز پس گیری سطح ۱۸ هزار دلار توسط بیت کوین خبری بسیار خوشحال کننده برای بازار است و می‎تواند باعث جذب سرمایه‌گذاران بیشتری شود.

باز پس گیری سطح ۱۸ هزار دلار توسط بیت کوین

سال ۲۰۲۲ سال خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال نبود و اکثر رمزارزها روند نزولی داشتند. البته با آغاز سال ۲۰۲۳، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های اصلی بازار تغییر روند پیدا کرده و وارد مسیر صعودی شدند. همین تغییر روند باعث شد تا علاقه سرمایه‌گذاران به این حوزه نیز دوباره افزایش پیدا کند.

در این میان قیمت بیت‌کوین افزایش یافت و در صرافی ارز دیجیتال بیت‌استمپ به ۱۸,۳۸۵ دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال در ۹ روز اخیر، که طولانی‌ترین روند صعودی از سال ۲۰۲۰ است، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته. بیت‌کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که وضعیت آن بهتر شده، بلکه آلتکوین‌های اصلی بازار نیز روند صعودی پیدا کرده‌اند.

به عنوان مثال، اتریوم (ETH) از سطح ۱,۴۰۰ دلار عبور کرده. طبق گزارشات گذشته، Ava Labs اخیراً همکاری خود را با Amazon Web Services، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی آمازون، آغاز کرده و این قضیه موجب رشد 12 درصدی توکن AVAX شده است.

جالب است بدانید که مایکل پوروز از مشاوران ارشد Tallbacken به ​​بلومبرگ گفته که دارایی‌هایی با ریسک بالا (مثل ارزهای دیجیتال) احتمالاً در کوتاه مدت روند صعودی داشته باشند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.