صعود بیت‌کوین به بالاترین حد خود در سال 2023: دلیل این رشد چیست؟

صعود بیت کوین به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، بیت‌کوین امروز توانسته به بالاترین سطح قیمتی خود، یعنی 36,581 دلار دست یابد. جالب است بدانید که با صعود بیت کوین به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳، بیش از 140 میلیون دلار در بازار لیکوئید شد.

صعود بیت کوین به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳

بیت‌کوین توانسته به بالاترین سطح قیمتی خود در سال 2023 یعنی سطح 36,581 دلار دست یابد. به گفته فعالان بازار، این رشد ناشی از پیش‌بینی تصمیم کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد تایید ETF بیت‌کوین است.

کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک دوره تصمیم‌گیری شش روزه دارد که از امروز شروع شده. جالب است بدانید که تحلیلگران بازار نیز پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این رمزارز می‌تواند تا 200 – 300 هزار دلار رشد کند.

ناگفته نماند که با رشد بیت‌کوین، دیگر رمزارزهای بازار نیز روند صعودی به خود گرفته و رشد کرده‌اند. از جمله این توکن‌ها می‌توان به اتریوم، بایننس‌کوین، کاردانو، متیک و پولکادات اشاره کرد.

بر اساس گزارش CoinGlass، مجموع نقدینگی بازار در 24 ساعت گذشته تقریبا 150 میلیون دلار افزایش یافته که بیش از 80 درصد از این مبلغ را پوزیشن‌های کوتاه تشکیل می‌دهند. براساس داده‌ها، در مجموع 49,689 معامله‌گر دارایی‌های خود را از بازار این رمزارز بیرون کشیده‌اند.

همین مورد هم باعث لیکویید شدن بیش از 148 میلیون دلار سرمایه در بازار شده است که عمدتا متعلق به سرمایه‌گذارنی بود که پوزیشن معاملاتی بلند باز کرده بودند.

یکی دیگر از دلایل رشد اخیر قیمت بیت‌کوین، روند کلی بازار ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر این رمزارز در محدوده‌ی 36,581 دلار معامله می‌شود.

منبع: cryptopotato u.todaycryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.