نهنگ‌ها باز هم بیت‌کوین می‌خرند! آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

خرید ۲۰ هزار واحد بیت کوین توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود افت قیمت بیت‌کوین به ۲۸ هزار دلار، هنوز نهنگ‌های بزرگ بازار در حال جمع آوری این رمزارز هستند. بر اساس گزارشاتی که منتشر شده، سرمایه‌گذاران بزرگ، بیش از ۲۰ هزار واحد BTC در هفته گذشته خریداری کرده‌اند. شایان ذکر است که به دنبال خرید ۲۰ هزار واحد بیت کوین توسط نهنگ ها، میزان موجودی BTC این گروه از سرمایه‌گذاران به ۵۵۰ میلیون دلار رسید.

خرید ۲۰ هزار واحد بیت کوین توسط نهنگ ها

در اوایل هفته، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار، با فشار فروش شدت گرفت و همین فشار فروش نیز منجر به افت قیمت این رمزارز شد. در حال حاضر بیت‌کوین با افت ۱/۸۱ درصدی در محدوده ۲۷/۰۹۴ دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که با وجود این افت قیمت، بیت‌کوین همچنان نسبت به آلت‌کوین‌ها روند بهتری دارد. همین امر نیز باعث شده که بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار را تشکیل دهد. توجه نمایید که این روند خوب تا حدودی به لطف نهنگ‌هایی است که اقدام به خرید این رمزارز کرده‌اند.

به گفته‌ی فعالان بازار، در طی هفته گذشته نهنگ‌ها حدود ۲۰ هزار واحد بیت‌کوین خریداری کرده‌اند. در حال حاضر میزان BTC موجود در کیف پول این گروه از سرمایه‌گذاران، حدود ۵۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

خرید ۲۰ هزار واحد بیت کوین توسط نهنگ ها

گفتنی است که در بازه زمانی ۷ روزه حدود ۱/۲ میلیون دلار سرمایه به بازار بیت‌کوین وارد شده است. با این حال تحلیلگران بازار انتظار دارند که قیمت BTC در آینده نوساناتی داشته باشد. برای مثال یکی از تحلیلگران بازار بیان کرده که بیت‌کوین قبل از آغاز روند صعودی خود تا ۲۰ هزار دلار افت خواهد کرد.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.