احتمال صعود بیت‌کوین به سطح ۴۰ هزار دلار: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

احتمال صعود بیت کوین به سطح ۴۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: به گفته‌ی ویلی وو، تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال، احتمال دارد بیت‌کوین پس از عبور از سطح ۳۰ هزار دلار، رشد بیشتری داشته و به ۴۰ هزار دلار نیز برسد. با بیان احتمال صعود بیت کوین به سطح ۴۰ هزار دلار، بازار نیز دچار تغییر و تحولاتی شد

احتمال صعود بیت کوین به سطح ۴۰ هزار دلار

ویلی وو، تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که احتمال دارد، بیت‌کوین (BTC) پس از عبور از سطح ۳۰,۰۰۰ دلار، رشد بیشتری داشته باشد. به گفته‌ی او، این رمزارز تا ۴۰ هزار دلار رشد خواهد کرد.

ویلی وو با انتشار توییتی در توییتر نیز بیان کرد که سرمایه‌گذاران باید مراقب دارایی‌های خود و همچنین شاخص‌های فنی بازار باشند. به گفته وو بیت‌کوین بیش از ۳۰ درصد رشد خواهد کرد.

احتمال صعود بیت کوین به سطح ۴۰ هزار دلار

به گفته وو، بیت‌کوین می‌تواند با افزایش نرخ فعلی خود از سطح ۴۰,۰۰۰ دلار نیز عبور کند. وی معتقد است که دلیل این رشد، هجوم سرمایه‌گذاران بزرگ برای خرید BTC در محدوده 25 هزار دلار خواهد بود.

احتمال صعود بیت کوین

شایان ذکر است که وو اعتقاد دارد سرمایه‌گذاران بازار هنوز هم به خرید این رمزارز مشغولند؛ چراکه شاخص دلار آمریکا در آینده‌ی نه چندان دور افت خواهد کرد. به گفته این تحلیلگر، بازار بیت‌کوین در حال تجربه یک فشار کوتاه مدت است.

منبع: dailyhodl

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.