رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن ایدکس: این رشد ناشی از چیست؟

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن IDEX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی صرافی ایدکس (IDEX) در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۲۰ درصدی را ثبت کرده است . با رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن IDEX حجم معاملات آن نیز ۳/۱۹ درصد افزایش یافت. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن IDEX

ایدکس (IDEX) یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز بازار ارزهای دیجیتال است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به امکانات یک صرافی متمرکز دسترسی داشته باشند.

با توجه به گزارشات اخیری که ارائه شده، در ۲۴ ساعت گذشته توکن بومی این پلتفرم رشد فوق‌العاده‌ای کرده. فعالیت و پیشرفت‌های اخیر این پلتفرم سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده و بسیاری از سرمایه‌گذاران توجه زیادی به آن دارند.

رشد ۲۰ درصدی توکن IDEX نشان می‌دهد که علاقه خریداران به این توکن بیشتر شده. با توجه به گزارشات ارائه شده توسط coinmarketcap، اعتماد خریداران به این رمزارز می‌تواند ادامه دار باشد؛ چرا که حجم معاملات توکن نیز رشد ۳/۱۹ درصدی را ثبت کرده است.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن IDEX

شایان ذکر است که خریداران این توکن در هفته گذشته نیز منجر به رشد ۶۶ درصدی قیمت توکن شده بودند. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باید نسبت به آینده این توکن امیدوار باشند.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن IDEX

در نمودار قیمت ۲۴ ساعته، شاخص قدرت نسبی که بالاتر از SMA حرکت می‌کند، روند صعودی را برای این توکن نشان می‌دهد. با این حال، RSI نشان می‌دهد که احتمالا روند بازار این توکن تغییر خواهد کرد. این شاخص به سطح ۸۰ رسیده که همین مورد نشان از خرید بیش از حد است. طبق گفته تحلیلگران، روند صعودی این توکن در ساعات آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

منبع: thenewscrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.