لیست شدن توکن بیبی دوج در صرافی کوکوین: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

آیا صرافی بایننس نیز از این توکن پشتیبانی خواهد کرد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس اخبار منتشر شده، صرافی بزرگ کوکوین قصد دارد که توکن بیبی‌دوج را لیست کند. بدون شک لیست شدن توکن بیبی دوج در صرافی کوکوین می‌تواند تاثیر شگرفی روی بازار این رمزارز بگذارد. جالب است بدانید که قبل از آغاز پشتیبانی این صرافی از بیبی‌دوج، این میم‌کوین افزایش قیمت را تجربه کرد.

صرافی کوکوین با انتشار توییتی در 13 آوریل اعلام کرد که قصد دارد توکن بیبی‌دوج را لیست کند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که نه تنها صرافی کوکوین بلکه 4 صرافی دیگر قصد پشتیبانی از این توکن را دارند. این لیست شدن‌ها می‌توانند تاثیر قابل توجهی روی قیمت این میم‌کوین بگذارند.

طبق گزارشات ارائه شده از سمت صرافی کوکوین، این ارز دیجیتال از 18 آوریل قابل معامله خواهد بود. معاملات توکن بیبی‌دوج از ساعت 10:00 UTC در 18 آوریل و برداشت‌ها از ساعت 10:00 UTC در 19 آوریل آغاز خواهند شد.

آیا صرافی بایننس نیز از این توکن پشتیبانی خواهد کرد؟

همانطور که ذکر کردیم، علاوه بر صرافی کوکوین، 4 صرافی دیگر قصد دارند این توکن را لیست کنند. صرافی‌هایی مثل:

  • Binance
  • Coinbase
  • Kraken
  • Bitfinex

کوکوین از صرافی‌های برتری است که اعلام کرده از این توکن پشتیبانی می‌کند؛ بنا به همین دلیل نیز افراد معتقدند صرافی بایننس نیز از این توکن پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر، توکن بیبی‌دوج توسط صرافی‌های محبوبی همچون Gate.io، Bybit و OKEx پشتیبانی می‌شود.

امروز بیبی‌دوج در محدوده قیمتی 0/000000003432 دلار معامله می‌شود که افت 5/29 درصدی را در 24 ساعت گذشته به ثبت رسانده. جالب است بدانید که حجم معاملات این توکن نیز با افزایش 1/32 درصدی به 28,297,431 رسیده. سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند این رمزارز پس از لیست شدن در صرافی‌های نام برده شده، افزایش قیمت خواهد داشت.

منبع: thenewscrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.