اولین بانک اسلامی در متاورس راه اندازی شد

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۱

خبر راه اندازی اولین بانک اسلامی در متاورس با نام Warba Bank که دفتر مرکزی آن در کویت است، منتشر شد. Warba Bank آماده است به مشتریان جدید و مشتریان قدیمی خود، خدمات ارائه دهد. راه‌اندازی این بانک در متاورس، به Warba کمک خواهد کرد تا با ارائه فناوری‌های پیشرفته و خدمات دیجیتال، جایگاه خود را به عنوان بانک آینده تثبیت کند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی اولین بانک اسلامی در متاورس

یکی از جدیدترین شرکت‌هایی که به متاورس ملحق شده Warba Bank است. Warba Bank یک بانک اسلامی می‌باشد که دفتر مرکزی آن در کویت واقع شده است و به مناطق خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) خدمات ارائه می‌کند. در حال حاضر Warba Bank در دو پلتفرم متاورس که یکی  Sandbox و دیگری Decentraland است، وجود دارد و خدمات ارائه خواهد کرد.

زمانی که بانک Warba به متاورس پیوست، انور بدر الغیث (Anwar Bader Al-Ghaith)، معاون اجرایی موسسه مالی، گفت:

بانک Warba  تمایل به حضور در دنیای مجازی متاورس دارد و این مربوط به تحولات دیجیتالی اخیر است و هدف آن پیوستن و هماهنگی با Web3 است. همچنین واقعیت مجازی یا متاورس در چندین صنعت پیشرفته از جمله خدمات، آموزش، بهداشت و غیره نیز از قبل استفاده می‌شد.

وی اعلام کرد بانک Warba  مشتاق است تا در این واقعیت مجازی پیشگام باشد. همچنین این بانک می‌خواهد از مشتریان جوان و تازه کار و سایر مشتریان قدیمی خود با برقراری ارتباط، رفع کلیه نیازهای بانکی آن‌ها و ارائه خدمات جدید، حمایت کند.

بانک Warba برای پیشرفت در این زمینه سخت در تلاش است تا خدمات دیجیتال را بهبود بخشد و بر جذب جدیدترین فناوری‌های مدرن در اینترنت و تولید هوش مصنوعی بهتر تمرکز کند.

منبع: todaynftnews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.