بیت‌کوین ۳/۵ درصد رشد کرد: بزرگ‌ترین رمزارز بازار روند صعودی جدیدی را آغاز می‌کند؟

رشد ۳/۵ درصدی قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: رمزارز محبوب بازار ارزهای دیجیتال بیت‌کوین پس از مواجه شدن با فشار فروش در یک هفته گذشته، رشد ۳/۵ درصدی را ثبت کرد. با رشد ۳/۵ درصدی قیمت بیت کوین ارزش بازار این رمزارز نیز به ۵۴۸ میلیارد دلار رسید.

رشد ۳/۵ درصدی قیمت بیت کوین

بیت‌کوین، بار دیگر سرمایه‌گذاران را متعجب کرد. این رمزارز پس از تجربه فشار فروش شدید در هفته گذشته، ۳/۵ درصد رشد کرد و به سطح ۲۸,۳۳۱ دلار رسید. جالب است بدانید که این بهبود درست زمانی اتفاق افتاد که اخبار مربوط به ورشکستگی بانک‌های بزرگ ایالات متحده منتشر شد.

طبق آخرین گزارشات ارائه شده، بانک فرست ریپابلیک با خروج سرمایه عظیمی مواجه است و در حال حاضر بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد.

آخرین باری که بحران‌های مربوط به بانک‌ها مشاهده شد، مارس سال جاری بود که در آن زمان نیز بیت‌کوین یک رالی قوی را تجربه کرد. رشد قیمت اخیر بیت‌کوین نشان می‌دهد که این رمزارز به عنوان پناهگاهی امن برای سرمایه‌گذاران عمل می‌کند.

شایان ذکر است که روز سه شنبه نیز بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌های بازار روند نزولی داشته‌اند. این مورد به وضوح نشان می‌دهد که بیت‌کوین و سایر رمزارزهای بازار در حال کاهش همبستگی خود با بازار سنتی هستند.

رشد قیمت بیت‌کوین

با توجه به گزارشات ارائه شده از سمت Santiment، تسلط اجتماعی بیت‌کوین در مقایسه با سایر آلت‌کوین‌های موجود در بازار نسبتا بالاست. طبق گفته تحلیلگران، احتمالا قیمت دوباره افزایش یابد.

رشد قیمت بیت‌کوین

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال در گفتگوی خود بیان کرد که بیت‌کوین برای سرمایه‌گذاری بلند مدت روند خوبی دارد. به گفته او تا زمانی که قیمت به زیر ۲۵ هزار نرسیده، رشد تا ۴۲ هزار دلار ادامه خواهد داشت.

رشد قیمت بیت‌کوین

منیع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.