نهنگ‌های بازار بیش از ۸۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین را جابجا کردند

جابجایی ۸۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: با افزایش قیمت بیت‌کوین به ۳۰ هزار دلار، سرمایه‌گذاران شاهد جابجایی ۸۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها بودند. در حال حاضر این رمزارز با قیمت ۳۰,۳۵۰ دلار معامله می‌شود. این جابجایی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی بازار بگذارد.

جابجایی ۸۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

بر اساس داده‌های ارائه شده از سمت Whale alert، نهنگ‌ها به طور ناگهانی اقدام به جابجایی ده‌ها هزار بیت‌کوین کردند. این سرویس در ابتدا مجموعه‌ای از تراکنش‌ها به ارزش بیش از ۸۵۶ میلیون دلار را شناسایی کرد.

جالب است بدانید این جابجایی‌ها همچنان ادامه دارد. طبق گزارشات ارائه شده، دیروز نیز ۳۸۱۹ بیت‌کوین به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار جابجا شده بود. در نظر داشته باشید که این نهنگ تنها ۸ دلار برای جابجایی بیت‌کوین‌های خود هزینه کرده است.

جابجایی ۸۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

در یک تراکنش دیگر نیز ۵۵۰۳ بیت‌کوین به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار به یک کیف پول ناشناخته انتقال یافته است. سرویس Whale alert، تراکنش دیگری توسط نهنگ‌ها شناسایی کرد. طبق گزارشات این سرویس، ۵۰۰۰ بیت‌کوین دیگر به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون دلار نیز به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.

شایان ذکر است که امروز این رمزارز با افت کمی در محدوده قیمتی ۳۰,۳۵۲ معامله می‌شود و احتمال ریزش آن به زیر سطح 29 هزار دلار نیز وجود دارد.

منبع: dailyhodl

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.