ارزش بازار GMX تا ۴۳ درصد رشد کرد و در رتبه‌ی اول از نظر TVL قرار گرفت

رشد ۴۳ درصدی ارزش بازار GMX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: طبق گزارش DeFiLlama، پلتفرم GMX با رشد ۴۳ درصدی ارزش بازار GMX خود به برترین بورس مشتقات از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) تبدیل شد. گزارشات منتشر شده نیز نشان می‌دهند رشد سالانه ارزش قفل شده‌ی GMX شدیدا امیدوار کننده بوده و TVL آن اخیرا به ۱/۰۸ میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش DeFiLlama، ارزش قفل شده‌ی پلتفرم GMX با رشد ۴۳ درصدی، به ۱/۰۸ میلیارد دلار رسیده و در حال حاضر برترین بورس مشتقات از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) محسوب می‌شود.

GMX یک پلتفرم غیرمتمرکز معاملات با کارمزد بسیار پایین و Price Impact صفر است. در این پلتفرم امکان انجام معاملات دایمی یا perpetual برای کاربران فراهم شده و به همین دلیل کاربران فعالی زیادی دارد.

طبق گزارشات موجود، رشد سالانه ارزش قفل شده‌ی GMX شدیدا امیدوار کننده بوده و TVL آن اخیرا به ۱/۰۸ میلیارد دلار رسیده است. رشد ۴۳ در TVL این پلتفرم باعث شده GMX از رقیبان خود مانند dYdX جلو بزند و در رتبه‌ی اول قرار گیرد.

رشد ۴۳ درصدی ارزش بازار GMX

اگر چه ارزش قفل شده این پلتفرم شدیدا افزایش یافته، ولی حجم معاملات آن کاهش شدیدی داشته است. طبق گفته Token Terminal، حجم معاملات هفتگی این پلتفرم از ۲/۴ میلیارد دلار در اواسط فوریه به حدود ۱ میلیارد دلار سقوط کرده که زنگ خطر جدی برای این پلتفرم محسوب می‌شود.

همچنین میانگین کاربران فعال روزانه GMX بیش از ۲۰ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده است.

رشد سالانه ارزش قفل شده‌ی GMX

آیا GMX در سراشیبی قرار دارد؟

رشد شبکه GMX در ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش داشت و آدرس‌های جدید کمتری به این شبکه اضافه شده. یکی از دلایل این امر می‌تواند کاهش سودآوری شبکه باشد که توسط نسبت MVRV مشخص می‌شود.

 آیا GMX در سراشیبی قرار دارد؟

طبق آمار CoinMarketCap در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن GMX در ۲۴ ساعته گذشته ۱/۴۵ درصد کاهش یافته. شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز در همان بازه زمانی به زیر سطح ۵۰ سقوط کرده است.

 آیا GMX در سراشیبی قرار دارد؟

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.