میزان بیت‌کوین ذخیره شده توسط سرمایه‌گذاران به بالاترین سطح سه ساله خود رسید!

افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات منتشر شده، میزان بیت‌کوین ذخیره شده توسط سرمایه‌گذاران بازار به بالاترین سطح 3 ساله خود رسیده. به گفته علی مارتینز (یکی از تحلیلگران سرشناس بازار) دلیل افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران، اعتماد نهادهای بزرگ بازار به این رمزارز است.

افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران

بیت‌کوین، یکی از قابل توجه‌ترین رگه‌های انباشتگی خود را در نزدیک به سه سال گذشته تجربه می‌کند. بر اساس گزارشات منتشر شده، امتیاز انباشت این رمزارز توسط سرمایه‌گذاران به بالاترین سطح 3 ساله خود رسیده است.

به دنبال این رشد علی مارتینز، یکی از تحلیلگران بازار بیان کرده که دلیل این رشد، افزایش اعتماد نهادهای بزرگ به بیت‌کوین است.

با توجه به گزارشاتی که ارائه شده میزان ذخیره بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها به طور قابل توجهی افزایش یافته. به گفته مارتینز، امتیاز انباشت در چهار ماه گذشته نزدیک به 1 بود.

جالب است بدانید سرمایه‌گذارانی که در کیف پول‌های خود 1000 بیت‌کوین داشتند، در عرض دو هفته 4.50 درصد بیشتر شده‌اند. در حال حاضر نیز 67 سرمایه‌گذار جدید بیش از 1000 بیت‌کوین در کیف پول خود دارند. افزایش انباشت بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران بازار نشان دهنده خوش بینی فزاینده نسبت به پایداری این رمزارز است.

در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده‌ی 42.191 دلار معامله می‌شود. گفتنی است که در 24 ساعت گذشته این رمزارز 0.79 درصد افت کرده. حجم معاملات 24 ساعته بیت‌کوین نیز با افزایش 13.65 درصدی، به 25.74 میلیارد دلار رسیده که نشان دهنده افزایش فعالیت در بازار این رمزارز است.

همانطور که علاقه سازمانی به بیت‌کوین همچنان در حال رشد است، افزایش پایدار در انباشت نه تنها باعث اعتماد بیشتر به این رمزارز می‌شود، بلکه نشان می‌دهد که بیت‌کوین پتانسیل رشد زیادی در بلند مدت دارد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.