سقوط ۴۰ درصدی قیمت توکن TRB: قیمت از 600 دلار به 137 دلار سقوط کرد!

سقوط ۴۰ درصدی قیمت توکن TRB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود رشد قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار، توکن Tellor بیش از ۴۰ درصد افت کرده. به دنبال سقوط ۴۰ درصدی قیمت توکن TRB قیمت از ۶۰۰ دلار به ۱۳۷ دلار افت کرد و موجب لیکوئید شدن بیش از 68 میلیون دلار سرمایه شد. آیا این افت ادامه خواهد داشت یا خیر؟!

سقوط ۴۰ درصدی قیمت توکن TRB

با وجود رشد قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار، توکن Tellor بیش از ۴۰ درصد افت کرده! جالب است بدانید که این افت بعد از ثبت بالاترین قیمت رخ داد که در پی آن، قیمت توکن ابتدا به ۶۰۰ دلار رسید، اما به یکباره تا ۱۳۷ دلار سقوط کرد.

به دنبال این افت قیمت ناگهانی، بیش از ۶۸ میلیون دلار در بازار این توکن لیکویید شد. با توجه به پست منتشر شده توسط Lookonchain در پلتفرم x، تیم Tellor حدود 4211 TRB معادل ۲/۴ میلیون دلار را پس از افزایش شدید قیمت توکن، سپرده‌گذاری کرده است.

به گفته فعالان بازار به دنبال این افت، موقعیت‌های اهرمی متعددی منحل شدند که منجر به زیان قابل توجهی برای معامله‌گران و سرمایه گذاران شد. در حال حاضر توکن TRB در محدوده‌ی ۱۸۵ دلار معامله می‌شود.

در همین حال، واکنش تیم Tellor به این وضعیت توجه‌ها را به خود جلب کرده. واکنش‌های این تیم بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت. سرویس ردیابی رمزنگاری Spot On Chain وضعیت را بررسی و در توییتی اعلام کرد که موقعیت‌های بلند و کوتاه توسط نهنگ‌ها پاک شده است. این مشاهدات نشان می‌دهد که نهنگ‌ها، نقش مهمی در حرکات شدید قیمت‌ها و نقدینگی‌ها دارند.

منبع: U.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.