تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۰/۱ بیت‌کوین دارند، به ۱۲ میلیون عدد رسید: بزرگ‌ترین رمزارز بازار در حال شروع یک روند صعودی است؟

رسیدن تعداد کیف پول های دارای بیت کوین به بالاترین سطح
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: بزرگ‌ترین رمزارز بازار دوباره رکورد جدید به ثبت رساند. جالب است بدانید تعداد کیف پول‌هایی که بیش از ۰/۱ بیت‌کوین دارند، به ۱۲ میلیون عدد رسیده؛ بالاترین حد در طول تاریخ این رمزارز. رسیدن تعداد کیف پول های دارای بیت کوین به بالاترین سطح می‌تواند گواهی بر پذیرش فزاینده BTC در بین سرمایه‌گذاران باشد.

رسیدن تعداد کیف پول های دارای بیت کوین به بالاترین سطح

چشم انداز بازار ارزهای دیجیتال در حال تغییرات عمده‌ای است که با محوریت بیت‌کوین صورت می‌گیرد. در جدیدترین اتفاقی که رخ داده، تعداد آدرس‌های دارای بیش از ۰/۱ BTC، به ۱۲ میلیون عدد رسیده، بالاترین سطح ثبت شده در تاریخ این رمزارز.

رسیدن تعداد کیف پول‌های بیت‌کوین به بالاترین سطح، می‌تواند یک انقلاب در صنعت ارزهای دیجیتال به حساب آید، چرا که نشان می‌دهد پذیرش این رمزارز در بین کاربران شدت گرفته و چرخه‌ی سیستم‌های مالی، سرمایه‌گذاری و آزادی مالی در حال تغییر است.

با این که ۰/۱ BTC ممکن است خیلی کم به نظر آید، اما اهمیت بسیار زیادی دارد. در دنیایی که سیستم‌های مالی سنتی، اغلب دسترسی و کنترل دارایی را محدود می‌کنند، بیت‌کوین راهکاری را ارائه می‌دهد که افراد بتوانند آزادانه از دارایی‌هایشان حفاظت و نگهداری کنند.

۱۲ میلیون آدرس و دارنده، نشان می‌دهد که بیت‌کوین حرکت پایداری را برای رسمیت بخشیدن به صنعت ارزهای دیجیتال آغاز کرده است.

منبع: captainaltcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.