زنگ خطر برای دارندگان بیت‌کوین: احتمال افت شدید قیمت وجود دارد!

احتمال افت شدید بیت‌کوین- بیتستان- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به گزارشات منتشر شده، مدیر سابق Grayscale، پیش‌بینی کرده قیمت BTC به زودی سقوط خواهد کرد. به گفته این تحلیلگر احتمال دارد BTC تا سطح 52 هزار دلار هم افت کند. احتمال افت شدید قیمت بیت کوین در حالی مطرح شده که بقیه تحلیلگران، معتقدند این رمزارز به شدت رشد خواهد کرد.

احتمال افت شدید قیمت بیت‌کوین

فیل بونلو، مدیر سابق Grayscale Investments، به تازگی در پلتفرم x پیش‌بینی‌هایی را در خصوص افت بیت‌کوین مطرح کرده است. به گفته او، این رمزارز با افت 20 درصدی به سطح 52,000 دلار سقوط خواهد کرد.

بونلو علت‌های این افت قیمت BTC را به تورم و هزینه‌های مالی ربط داده. به گفته این تحلیلگر تنش‌های ژئوپلیتیکی و بی‌ثباتی ین، بر بازار کریپتو و قیمت این ارز دیجیتال تأثیر می‌گذارند.

فیل بونلو نیز احتمال روند نزولی 50 درصدی را برای آلت‌کوین‌ها پیش‌بینی کرده. نه تنها بونلو، بلکه یکی دیگر از تحلیلگران بازار به نام Poppe نیز احتمال افت قیمت این ارز دیجیتال را مطرح کرده است.

در حال حاضر بیت‌کوین در سطح 62,935 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته، افت 2 درصدی ثبت کرده. با افت قیمت بیت‌کوین، حجم معاملات 24 ساعته نیز با 24.62 درصد کاهش به 23.39 میلیارد دلار رسید.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.