بیت‌کوین برای دومین بار در یک هفته‌ی اخیر رکورد زد!

صعود بیت کوین به بالی سطح 70 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین برای دومین بار در چند روز گذشته موفق شد خود را به بالای سطح 70 هزار دلار برساند. به دنبال صعود بیت‌ کوین به بالای سطح 70 هزار دلار، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار روند صعودی پرقدرتی را شروع کردند.

صعود بیت کوین به بالای سطح 70 هزار دلار

بر اساس گزارشات منتشر شده، ارزش بیت‌کوین در یک ماه گذشته 48 درصد و نسبت به یک سال اخیر 254.76 درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده رشد قابل توجه این رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال است.

در پی رشد قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات آن نیز، 81.01 درصد افزایش یافت و به محدوده‌ی 46,840,831,470 دلار رسید.

با توجه به تحلیل‌های Coinglass در 24 ساعت گذشته، مجموع نقدینگی BTC به 110.03 دلار رسیده. این رشد بیت‌کوین موجب شد 53.07 میلیون دلار پوزیشن معاملاتی لانگ و 56.96 میلیون دلار پوزیشن معاملاتی کوتاه مدت، لیکویید شود.

صعود BTC سطح به بالای 70 هزار دلار

تجزیه و تحلیل‌های فعلی نشان می‌دهند که روند صعودی بیت‌کوین همچنان ادامه خواهد داشت و با وجود نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، می‌توان گفت که روند صعودی BTC در روزهای آتی همچنان ادامه خواهد داشت. به گفته تحلیلگران، سال 2024، سال شگفت انگیزی برای بیت‌کوین و کل بازار رمزارزها خواهد بود.

منبع: blockchainreporter

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.