بیت‌کوین به بالاترین سطح خود از سال 2021 رسید!

جهش بیت کوین به بالاترین سطح خود از سال 2021
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت بیت‌کوین به بالای 56 هزار دلار (بالاترین سطح از سال 2021) رسیده. جالب است بدانید که جهش بیت کوین به بالاترین سطح خود از سال 2021 ناشی از افزایش فعالیت نهنگ‌های بازار و افزایش جریان ورودی سرمایه به صندوق ETF بیت‌کوین بود. آیا این رشد ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟

جهش بیت کوین به بالاترین سطح خود از سال 2021

اوایل صبح امروز قیمت بیت‌کوین با جهش فوق‌العاده به بالای سطح 53 هزار دلار رسید. این سطح بالاترین قیمتی است که از دسامبر سال 2021 ثبت شده. در حال حاضر این رمزارز وارد یک روند صعودی پرقدرت شده و تا محدوده‌ی 56 هزار دلار رشد کرده. BTC در 24 ساعت گذشته 9.60 درصد، در یک هفته گذشته 8 درصد و در یک ماهه گذشته نیز 35.14 درصد رشد ثبت کرده است.

به گفته‌ی فعالان بازار، این رشد قیمت ناشی از افزایش علاقه کاربران به سرمایه‌گذاری در صندوق ETFهای بیت‌کوین و همچنین افزایش فعالیت نهنگ‌ها است. همین رشد قیمت نشان دهنده تقاضای پایدار برای خرید بیت‌کوین به شمار می‌رود.

جالب است بدانید که تنها در ماه گذشته، بیش از 150 آدرس بزرگ اقدام که هر کدام 1000 بیت‌کوین دارند، اقدام به خرید دوباره این ارز دیجیتال کرده‌اند. افزایش فعالیت نهنگ‌های بازار برای خرید بیت‌کوین نیز ناشی از اعتماد فزاینده به این رمزارز است.

راه‌اندازی 9 صندوق ETF بیت‌کوین در ماه گذشته بیش از 5 میلیارد دلار سرمایه را وارد بازار کرد که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و خوش‌بینی به بازار است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.