جهش ۴۰ درصدی قیمت توکن هلیوم: آیا قیمت به 10 دلار خواهد رسید؟

جهش ۴۰ درصدی قیمت توکن هلیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات موجود، هلیوم در بازه زمانی هفتگی بیش از 40 درصد رشد کرده. به دنبال جهش ۴۰ درصدی قیمت توکن هلیوم، تحلیلگران بازار بیان نمودند اگر این رشد ادامه داشته باشد و قیمت به 8 دلار برسد، احتمال عبور از مقاومت 10.43 دلار هم افزایش خواهد یافت.

جهش ۴۰ درصدی قیمت توکن هلیوم

هلیوم در بازه زمانی هفتگی بیش از 40 درصد رشد کرده و موفق شده خود را به سطح 8.6 دلار برساند. بر اساس گزارشات ارائه شده، این توکن قبل از شروع روند صعودی فعلی، به سطح 2 دلار افت کرده بود. با این حال، خریداران تقاضای زیادی برای خرید توکن هلیوم نشان دادند و منجر به رشد قیمت HNT شدند.

یکی از دلایل این رشد چشمگیر این توکن، تایید ETFهای بیت‌کوین است. با رشد قیمت توکن، حجم معاملات آن نیز به شدت افزایش یافت و موفق شد رکورد جدیدی ثبت کند.

جهش ۴۰ درصدی قیمت توکن هلیوم

جالب است بدانید که توکن هلیوم سال جدید را با روند نزولی آغاز کرده. با این وجود، اخبار مربوط به تایید ETFهای بیت‌کوین و در نهایت تایید شدن آن‌ها، موجب شد قیمت تا 7 دلار رشد کند. به گفته تحلیلگران بازار، احتمالا این روند صعودی تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط Coinmarketcap، در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی 7.30 دلار معامله می‌شود. به گفته فعالان بازار احتمال دارد HNT دوباره تا 8 دلار رشد کند. اگر قیمت به 8 دلار برسد، ممکن است مقاومت 10.43 دلار  نیز به چالش کشیده شود.

منبع: coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.