توکن FIL نزدیک به 40 درصد رشد کرد: دلیل رشد این رمزارز چیست؟

رشد 40 درصدی توکن FIL
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

قیمت FIL در هفت روز گذشته تقریباً 40 درصد رشد کرده است. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که احتمالا شتاب روند صعودی این رمزارز پس از رسیدن به سطح مقاومت ماه سپتامبر، کند شود. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر رشد 40 درصدی توکن FIL  با بیتستان همراه باشید.

فایل کوین (FIL) همچنان به روند صعودی روزانه و هفتگی خود ادامه می‌دهد. طبق گزارش Coinmarketcap، در زمان انتشار این خبر، ارزش این رمزارز در هفت روز گذشته 40 درصد افزایش یافته است. Filecoin، در سپتامبر 2022 با یک سطح مقاومت مهم روبرو شد که رسیدن به آن در شرایط فعلی می‌تواند شتاب روند صعودی را تضعیف کند.

همچنین، FIL قصد داشت یک ماشین مجازی Filecoin (FVM) را در اول مارس راه‌اندازی کند و به آن اجازه دهد قابلیت‌های قرارداد هوشمند را ارائه دهد. چنین ارتقای بزرگی می‌تواند موجب افزایش ارزش توکن FIL در دراز مدت شود. روند صعودی فعلی این رمزارز، به کاربرانش اجازه داده است تا ضررهای خود را تا حدودی جبران کنند.

طبق داده‌ها ارزش FIL fh بیش از 75 درصد کاهش، از 11 دلار در آگوست 2021 به 2/5 دلار در اواخر دسامبر 2022 رسیده است، اما از اوایل ژانویه 2023 روند نزولی خود را شکست و صعودی شد.

FIL در حال حاضر به سطح مقاومت سپتامبر یعنی 6/809 دلار رسیده که می‌تواند به خرس‌ها فرصتی برای ورود به بازار بدهد تا باعث کند شدن روند صعودی شوند.

FIL به سطح مقاومت 6/809 دلار رسید - خرس ها چه خواهند کرد؟

FIL به سطح مقاومت 6.809 دلار رسید

اگر خرس‌ها فرصتی برای فعالیت به دست آورند، ممکن است ارزش FIL  به 6.561 یا 6.387 دلار کاهش یابد. معامله‌گران کوتاه مدت می توانند از این سطوح به عنوان اهداف کوتاه مدت فروش برای سود بردن استفاده کنند. البته این اقدام، FIL را به سمت یک افت طولانی و روند نزولی جدید سوق می‌دهد.

اگر قیمت روزانه FIL بالای سطح 6.809 دلار بسته شود، احتمالا روند صعودی جدید آن به سمت 8 تا 11 دلار آغاز خواهد شد. این در صورتی امکان پذیر است که گاوها  فشار خرید آن را افزایش دهند.

منبع: ambcrypto

فایل کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.