نرخ هش بیت‌کوین به شدت افزایش یافت!

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، نرخ هش بیت‌کوین در روز کریسمس به بالاترین سطح خود رسید. در حال حاضر، این نرخ به ۵۴۴ اگزاهش در ثانیه رسیده و به دنبال افزایش شدید نرخ هش بیت کوین، میزان درآمد ماینرها نیز 34 درصد کاهش پیدا کرده است.

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین

طبق گزارش Blockchain.com، در ۲۵ دسامبر، نرخ هش بیت‌کوین به بالاترین حد خود یعنی ۵۴۴ اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید. جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۲ نیز این نرخ تقریبا دو برابر شده و از ابتدای ژانویه تا آخر سال ۱۳۰ درصد رشد کرده بود.

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین

امسال نیز عمدتا روند پیشین را طی کرده و از اول ژانویه ۲۰۲۳ بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرده. به گفته فعالان بازار، نرخ هش بالا برای استخراج کنندگان خبر خوبی نیست؛ چراکه باید سخت‌تر از قبل کار کنند.

قیمت هش که معیاری برای سودآوری محسوب می‌شود، طی هفته گذشته به دلیل کم شدن شور و شوق برای خرید کتیبه‌های معمولی BRC-20 کاهش یافته. در حال حاضر نرخ هش این رمزارز ۰.۰۹ دلار به ازای هر تراهش در ثانیه است.

سودآوری از بالاترین قیمت سال ۲۰۲۳ یعنی ۰.۱۳۶ دلار در هر ثانیه در روز ۱۷ دسامبر، ۳۴ درصد کاهش یافته. قیمت هش اغلب در طول افزایش تقاضا افزایش می‌یابد و باعث افزایش کارمزد تراکنش‌ها می‌شود.

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین

طبق گزارش Cointelegraph، نرخ هش شبکه برای اولین بار در اواخر نوامبر از رقم ۵۰۰ EH/s گذشته بود.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.