دلایل رشد ۵۰ درصدی درآمد ماینرهای بیت‌کوین چیست؟

رشد ۵۰ درصدی درآمد ماینرهای بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات موجود، ماینرهای بیت‌کوین پس از مدت‌ها، دوباره شاهد رشد درآمدهای خود بودند. رشد ۵۰ درصدی درآمد ماینرهای بیت کوین می‌تواند فعالان این حوزه را تشویق به ادامه‌ی فعالیت کند. جالب است بدانید که ماینرها برنامه‌های مختلفی را برای تامین انرژی مورد نیاز جهت استخراج این رمزارز معرفی کرده‌اند تا هزینه‌ها کاهش پیدا کنند.

اکوسیستم‌های استخراج یا ماینینگ بیت‌کوین در سال گذشته در وضعیت بسیار بدی قرار داشتند، اما از آن جایی که این ارز دیجیتال در سال جاری روند بسیار خوبی را در پیش گرفته، موجب شده تا ماینرها نیز کم کم به روزهای خوب خود باز گردند. به طوری که آخرین گزارشات موجود، نشان می‌دهند درآمد ماینرهای بیت کوین ۵۰ درصد رشد کرده است.

افزایش ماینینگ و کارمزد تراکنش‌ها، از دلایلی هستند که باعث افزایش پنجاه درصدی درآمد ماینینگ در اولین ماه سال ۲۰۲۳ شده‌اند. سال گذشته به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی، درآمد استخراج بیت‌کوین در ماه دسامبر، شدیدا کاهش یافته و به زیر ۱۴ میلیون دلار سقوط کرده بود. این امر باعث شد بسیاری از ماینرهای بیت‌کوین تحت فشار مالی قابل توجهی قرار گرفته و فعالیت خود را متوقف کنند.

دو برابر شدن درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین در عرض یک ماه

در عرض یک ماه، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین تقریباً دو برابر شده، به طوری که در تاریخ ۱ ژانویه درآمد از این حوزه، ۱۵/۳ میلیون دلار بود که در حال حاضر به حدود ۲۳ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

هش‌ریت بیت‌کوین نیز به طور مداوم در حال افزایش است و در حال حاضر به ۳۰۰ اگزاهش در ثانیه رسیده. البته برای تامین انرژی لازم جهت استخراج بیت‌کوین، جامعه‌ی ماینرهای این رمزارز در تلاش هستند تا از روش‌های بهتر و سبزتر استفاده کنند.

منبع: blockchain.news

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.