پذیرش رمزارزها توسط پی‌پال چه تاثیری بر آینده این صنعت دارد؟

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۳۹۹

به تازگی شرکت‌های مالی بزرگی در سطح جهان در حال پذیرش بیشتر رمزارزها هستند و آن‌ها را گزینه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند. در این راستا می‌توان به پذیرش رمزارزها توسط شرکت بزرگ پی‌پال و خرید بیت کوین توسط شرکت میکرواستراتژی اشاره کرد.

دیوید مارکوس (David Marcus)، رئیس امور مالی فیس‌بوک و رئیس سابق پی‌پال، درباره‌ی رو آوردنِ شرکت‌های مالیِ بزرگ به بیت کوین خوش‌بین است و در این‌باره اظهار داشته که صنعت کریپتو در حال وارد شدن به دنیای جدیدی است. 

وی اعتقاد دارد که تصمیم پی‌پال برای پذیرش بیتکوین، سایر بانک‌ها را نیز به دنبال خود خواهد کشاند:

از این‌که می‌بینم موسسات مالی بزرگ در حال رو آوردن به رمزارزها هستند بسیار هیجان زده‌ می‌شوم. بسیاری از بانک‌ها پس از اقدام اخیر پی‌پال، بیتکوین و ارزهای دیجیتال پایدار را وارد سیستم مالی خود می‌کنند و این موضوع دریچه‌های جدیدی را به روی ما خواهد گشود.

او اعتقاد دارد که با پذیرش بیتکوین توسط بانک‌ها باید منتظر اتفاقات جدیدی برای این رمزارز باشیم. 

از طرفی نیز برخی متخصصان این حوزه اعتقاد دارند که احتمالا اقدام بعدی پی‌پال، ایجاد یک کریپتوکارنسی در قالب استیبل کوین خواهد بود.

اخیرا نیز شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری، جی‌پی مورگان (JP Morgan)، گزارشی ارائه داد که ادعا می‌کرد بیت کوین در آینده‌ی نزدیک بر طلا هم پیشی خواهد گرفت. نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، یکی از تحلیل‌گران شرکت جی پی مورگان، اظهار داشت که رمزارزها را نباید فقط به عنوان ابزاری برای ذخیره ثروت در نظر گرفت و آن‌ها قابلیت این را دارند که برای اهداف گسترده‌تری مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.