ذخیره بیت‌کوین توسط سرمایه گذاران خرد شدیدا افزایش یافته است

افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ذخیره بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران شدیدا رشد کرده. افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران نشانه‌ی خوبی برای این رمزارز است، زیرا اکثر این سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاران خرد هستند و با این حساب می‌توان به افزایش بیشتر قیمت BTC امیدوار بود. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران

به دلیل افزایش ذخیره بیت‌کوین، مقدار زیادی توکن BTC اخیرا از صرافی‌ها خارج شده. داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک‎چین Glassnode نشان می‌دهند، میزان بیت‌کوینی که حداقل برای یک سال جابجا یا به صرافی منتقل نشده به بالاترین حد خود یعنی ۶۷/۰۳۷ درصد رسیده است.

همچنین میزان بیت‌کوینی که حداقل برای پنج سال جابجا یا به صرافی منتقل نشده، رکورد خود را شکسته و به ۲۸/۲۶۹٪ درصد رسیده است. در همین بازه‌ی زمانی میزان بیت‌کوین دست نخورده برای حداقل ده سال نیز به ۶۱/۵ میلیارد دلار رسیده که معادل ۲/۶۴ میلیون BTC تخمین زده می‌شود.

افزایش ذخیره بیت کوین توسط سرمایه گذاران

طبق داده‌هایی که نمودار بالا نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد مقدار قابل توجهی بیت‌کوین از همان روزهای ابتدایی راه‌اندازی شبکه، دست نخورده باقی مانده. با دیدن این آمار می‌توان حدس زد که بیشتر این کیف پول‌ها، کیف پول‌هایی هستند که در روزهای ابتدایی راه‌اندازی شبکه کلیدهای خصوصی خود را گم کرده‌اند و دسترسی آن‌ها به دارایی‌هایشان قطع شده است.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های بیت‌کوین که حداقل ۱ توکن BTC دارندT به رکورد جدید ۹۸۲,۹۳۲ کیف پول رسیده. این امر نشان می‌دهد تعداد سرمایه‌گذاران خرده شدیدا افزایش یافته. این روند اگر ادامه یابد، قیمت بیت‌کوین افزایش خواهد یافت.

داده‌های گلس‌نود همچنین نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰/۸ میلیون دلار به صرافی‌های رمزنگاری ارسال و ۶۷۸/۵ میلیون دلار از آن‌ها خارج شده که نشان از خروج خالص ۵۷/۶ میلیون دلاری بیت‌کوین است.

منبع: crypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.