خبر خوب برای دارندگان بیت‌کوین: قیمت این رمزارز از سطح ۴۰ هزار دلار عبور کرد!

عبور بیت کوین از سطح ۴۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: برای اولین بار از اواخر سال ۲۰۲۲، قیمت بیت‌کوین توانست از سطح ۴۰ هزار دلار عبور کند. به دنبال عبور بیت کوین از سطح ۴۰ هزار دلار، تحلیلگران بازار پیش‌بینی‌های مبنی بر رشد شگفت‌انگیز قیمت این رمزارز مطرح نمودند.

عبور بیت کوین از سطح ۴۰ هزار دلار

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط Coingecko، بیت‌کوین به بالاترین سطح در ۱۹ ماه گذشته دست یافته. در حال حاضر این رمزارز در محدوده‌ی ۴۱,۵۹۴ دلار معامله می‌شود.

به گفته تحلیلگران بازار، بیت‌کوین از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۴۰ درصد رشد کرده. با این حال، همچنان ۴۲ درصد نسبت به قیمت ثبت شده در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ کم است.

عبور بیت کوین از سطح ۴۰ هزار دلار

گفتنی است که مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات Matrixport پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین تا آوریل سال آینده به ۶۰ هزار دلار و تا آخر سال ۲۰۲۴ نیز به ۱۲۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

تیلن در گفتگوی خود بیان نموده، در سال‌هایی که درآمد ماینرهای بیت‌کوین به نصف کاهش یافته، معمولا روند قیمتی این رمزارز صعودی بوده. بسیاری از تحلیلگران بازار انتظار دارند که در سال ۲۰۲۴ پاداش استخراج بیت‌کوین کاهش یافته و در نتیجه قیمت افزایش می‌یابد.

تیلن گفته ماینرها تمایل داشتند تا قبل از هر فورک در شبکه بیت‌کوین، این رمزارز را احتکار کنند. به گفته او، همین مورد نیز باعث افزایش قیمت BTC شده بود. همچنین، گمانه زنی‌ها مبنی بر رشد قیمت بیت‌کوین به دلیل احتمال تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) افزایش یافته است.

با توجه به اعلامیه منتشر شده در ۱۸ نوامبر، Standard Chartered پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا قبل از پایان سال آینده، شش رقمی شود. دلیل مطرح شدن این پیش‌بینی نیز معرفی زودتر از حد انتظار ETF‌ها در ایالات متحده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.