بیت‌کوین با رشد ۱۸ درصدی، خود را به بالای سطح ۲۴ هزار دلار رساند

رشد ۱۸ درصدی قیمت بیت کوین و صعود به بالای سطح ۲۴ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

قیمت بیت‌کوین (BTC) با جهشی ۱۸ درصدی از سطح ۲۴ هزار دلار فراتر رفت. دلایل اصلی رشد ۱۸ درصدی قیمت بیت کوین و صعود به بالای سطح ۲۴ هزار دلار کاهش ترس کاربران از به خطر افتادن دارایی‌هایشان به خاطر مشکلات بانک‌های کریپتو و مشکلات مربوط به سهام بانک‌های ایالات متحده اعلام شده است. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۱۸ درصدی قیمت بیت کوین و صعود به بالای سطح ۲۴ هزار دلار

قیمت رمزارز پیشروی بازار ۱۸ درصد رشد کرد و از مرز ۲۴ هزار دلار نیز فراتر رفت. بیت‌کوین (BTC) 13 مارس، زمانی که سهام بانک‌های ایالات متحده یکی از بزرگترین رکود جمعی در تاریخ خود را تجربه می‌کرد، به بالاترین سطح ماهانه خود رسید.

طبق گزارش CMC، قیمت بیت‌کوین از سطح ۲۴ هزار دلار فراتر رفت و اکنون با قیمت ۲۴,۳۴۸ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته این توکن ۱۸ درصد افزایش قیمت داشته است. علاوه بر این، کندل ساعتی در نمودار این رمزارز نیز در حال حاضر کاملاً مثبت است.

کاربران بزرگ و سرمایه‌داران زیادی درباره‌ی نوسانات مشکوک بازار وال استریت هشدار داده بودند، بنابراین افراد زیادی انتظار این روند را از بازار داشتند.

در همین راستا، بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده پس از شروع معاملات به دلیل ترس و تردید گسترده‌ای که قیمت سهام بانک‌ها را تحت تأثیر قرار داده بود، جایگاه خود را به دست آوردند و شدیدا رشد کردند. دو بانک دیگر ایالات متحده نیز آخر هفته سقوط کردند و تأثیرات آن نه تنها در ایالات متحده بلکه در اروپا نیز احساس شد.

بازار کریپتو به اوج خود باز می‌گردد

از سوی دیگر، سهام ایالات متحده به استثنای بخش بانکی روند صعودی داشت. این به دنبال رویدادهای هفته قبل است که مقامات ایالات متحده به سرعت برای کاهش اثرات ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) اقدامات لازم را انجام دادند.

علاوه بر این، قیمت بیت‌کوین، اتر و چندین آلت‌کوین بازار افزایش یافت. رمزارز BNB بایننس ۱۲ درصد، توکن ADA کاردانو ۱۴ درصد و MATIC Polygon حدود ۹ درصد رشد کردند. استیبل کوین USDC صادر شده توسط Circle نیز تقریباً ۵ درصد افزایش قیمت داشت.

منبع: thenewscrypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.