اعطای ۱۰۰۰ دلار بیت کوین به هر خانواده آمریکایی توسط شهردار ایالت میزوری

اعطای ۱۰۰۰ دلار بیت کوین به هر خانواده آمریکایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مهر ۱۴۰۰

شهردار ایالت میزوری به هر خانوار ۱۰۰۰ دلار ‌بیت‌کوین می‌دهد! این خبر در مطبوعات بازتاب گسترده‌ای داشته و برای افراد زیادی دلیل و چرایی چنین امری جالب و عجیب بود. از این رو در ادامه قصد داریم که به خبر اعطای ۱۰۰۰ دلار بیت کوین به هر خانواده آمریکایی بیشتر بپردازیم و جزئیات زیادی از آن را خدمتتان بیان کنیم. با بیتستان همراه باشید.

اعطای ۱۰۰۰ دلار بیت کوین به هر خانواده آمریکایی

شهردار ایالت میزوری، آقای جیسون استوارت قصد دارد به هر خانوار در Cool Valley حدود ۱۰۰۰ دلار بیت کوین بدهد. کول ولی یک شهر بسیار کوچک با جمعیت خیلی کم در منطقه سنت لوئیس ایالت میزوری است که تقریبا ۱۵۰۰ نفر در آن ساکن هستند.

جیسون استوارت در مصاحبه‌ای که با bitcoinmagazine داشته، گفت:

بیت کوین طرز فکر جدیدی درباره انسانیت به من داده است.

وی ادامه داد:

بیت‌کوین یک امید و خوش بینی به من داده که ما می‌توانیم بر بدترین شرایطی که با آن مواجه شدیم، غلبه کنیم و در واقع آینده را دقیقاً همان طور که می‌خواهیم بسازیم. امید و خوش بینی خاصی وجود دارد که من از بیت‌کوین دریافت می‌کنم.

استوارت قصد داشت که در ابتدا تنها ۵۰۰ دلار به هر خانواده در در کول ولی اعطا کند تا بتوانند با آن در مسیر تغییر و بهتر سازی این منطقه استفاده کنند، اما به دلایلی که مطرح نکرد، تصمیم گرفت که این مبلغ را به ۱۰۰۰ دلار افزایش دهد و آن را در قالب بیت کوین به ساکنان این منطقه پرداخت نماید.

واضح است که برای شهردار، مهم‌ترین بخش اعطای کمک مالی این است که اطمینان حاصل شود، بیت کوینی که پرداخت می‌شود، در خدمت تغییرات اجتماعی و بهبود Cool Valley است.

استوارت به Coin Telegraph گفت که لجستیک توزیع بیت کوین هنوز نهایی نشده است. وی تصمیم دارد که ابتدا کارگاه‌های آموزشی در مورد بیت‌کوین و استفاده از این ارز دیجیتال برای ساکنان برگزار کند تا با اطلاعات کاملی سعی در استفاده از این مقدار بیت کوین نمایند.

شهردار استوارت همچنین به تازگی به هیئت مشاوره بانک Midwest پیوسته است، که یک بانک محلی بوده و دارایی‌های آن نزدیک به ۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. او امیدوار است به زودی در شهر شاهد یک بانک حامی بیت‌کوین باشد و شرایط را برای استخراج این رمزارز مرتفع سازد.

منبع: bitcoinmagazine

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.