اعطای کمک مالی ۳/۸ میلیارد دلاری توسط بنیاد اتریوم

اتریوم ۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

بنیاد اتریوم اعلام کرده است که بیش از ۳/۸ میلیون دلار کمک هزینه، به  ۲۸ شرکتی که در زمینه بلاکچین اتریوم کار می‌کنند، اعطا خواهد کرد. این شرکت‌ها شامل تیم‌های متمرکز بر جامعه و آموزش، کریپتوگرافی و اثبات دانایی صفر یا ZKP و توسعه‌دهندگان اتریوم ۲ بودند.

اثبات با دانش صفر، روشی است که در ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز، فردی که قصد انجام یک تراکنش را دارد توسط آن، مالکیت خود بر کوین‌هایی که قصد انتقالشان را دارد، به سایر ماینرها اثبات می‌کند. در این روش معامله کننده، بدون منتشر کردن اطلاعات تراکنش خود، می‌تواند مالکیت خود را اثبات کند. اتریوم قصد دارد در آینده این قابلیت را به تراکنش‌های خود اضافه کند.

چند روز پیش بنیاد اتریوم، در وبلاگش پستی منتشر کرد و اظهار داشت که  به منظور پشتیبانی از اکوسیستم خود، در طی نیمه دوم سال ۲۰۲۰، این کمک هزینه را در نظر گرفته است. این بودجه ۳,۸۸۴,۰۰۰ دلاری به ۲۸ شرکت و محقق، از جمله شرکت مشاوره بلاکچین Akomba Labs، برای آموزش و شرکت Beacon Fuzz، برای یافتن اشکالات ناشی از خرابی و اجماع در اتریوم۲، اختصاص خواهد یافت.

وبلاگ اتریوم اظهار داشت که این بودجه از طریق کمک‌های مالی جمع‌آوری شده در روند تحقیق عمومی، هزینه به دست آمده از اعطای دامنه‌های اختصاصی و بودجه شخص ثالث، جمع‌آوری شده است.

این اعلامیه یک ماه پس از آن اعلام شد که بنیاد اتریوم اعلام کرد در حال ساخت یک تیم امنیتی اختصاصی برای بررسی امنیت سایبری و مسائل اقتصادی رمزارزی در اتریوم۲ است.

 

خرید بیت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.