عبور بیت‌کوین از مرز 30 هزار دلار: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

عبور بیت کوین از مرز 30 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: در بحبوحه افت قیمت بسیاری از رمزارزهای مطرح بازار، بیت‌کوین توانست از مرز 30 هزار دلار عبور کند. به گفته تحلیلگران بازار عبور بیت کوین از مرز 30 هزار دلار ناشی از ورود سرمایه‌گذاران جدید با بازار این رمزارز است؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

عبور بیت کوین از مرز 30 هزار دلار

روز جمعه (20 اکتبر) بیت‌کوین برای اولین بار از ماه آگوست از مرز 30,000 دلار عبور کرد. در حال حاضر این رمزارز در محدوده‌ی 30,538 دلار معامله می‌شود. گفتنی است که بیت‌کوین توانست با این رشد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار را جلب کند.

به گفته تحلیلگران بازار، این افزایش احتمالا ناشی از انتظارات بالای سرمایه‌گذاران بازار برای تایید ETFهای بیت‌کوین باشد. با عبور از مرز 30 هزار دلاری، بیت‌کوین پنجمین شمع صعودی خود را در نمودار ثبت و هفته را با جهش 2/10 درصدی آغاز کرد.

با افزایش تقاضا، هزینه خرید 1 بیت‌کوین (BTC) در حال افزایش است. امکان دارد به زودی هزینه خرید هر بیت‌کوین به 35 هزار دلار برسد.

به گفته تحلیلگران به احتمال زیاد آینده این رمزارز صعودی خواهد بود. شاخص قدرت نسبی این رمزارز با جهش مداوم قیمت افزایش یافته و وارد مرز خرید بیش از حد شده است.

با توجه به اینکه قیمت این رمزارز از مرز 31,675 دلار فراتر رفته، 35,000 دلار نقطه عطف بعدی برای بیت‌کوین خواهد بود. جالب است بدانید که در 24 ساعت گذشته، 120 میلیون دلار از پوزیشن‌های کوتاه BTC لیکویید شده. از 16 اکتبر، میزان لیکوییدهای کوتاه مدت روزانه این رمزارز افزایش پیدا کرده است.

عبور بیت کوین از مرز 30 هزار دلار

منبع: coinpedia cryptoslate

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.