تعداد کیف پول‌هایی که بیشتر از ۱۰ توکن BTC دارند، به بیشترین حد خود رسیده است

رسیدن تعداد سرمایه گذاران کوچک بیت کوین به بیشترین حد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۱

بیتستان: در سال جدید تعداد آدرس‌هایی که در خود BTC نگهداری می‌کنند، افزایش قابل توجهی یافته است. به عنوان مثال تعداد کیف پول‌هایی که بیشتر از 10 BTC دارند، به بالاترین حد در دو سال اخیر رسیده. رسیدن تعداد سرمایه گذاران کوچک بیت کوین به بیشترین حد می‌تواند خبر خوبی برای بازار این رمزارز و دارندگان آن باشد.

رسیدن تعداد سرمایه گذاران کوچک بیت کوین به بیشترین حد

طبق نمودار منتشر شده توسط Glassnode Alerts، تعداد کیف پول‌های بیت‌کوین که بیش از ۱۰ توکن BTC دارند، به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است. در سال گذشته به دلیل افت قیمت این رمزارز، تعداد سرمایه‌گذاران کوچک نیز کاهش یافته بود.

با این وجود، سرمایه گذاران کوچک و خرد در پایان سال ۲۰۲۲ نسبت به این رمزارز خوش‌بین‌تر شده و دوباره تعدادشان افزایش یافته. در ۳۰ دسامبر، تعداد کیف پول‌هایی که بیش از ۱۰ BTC دارند، به ۱۵۵,۲۸۶ کیف پول رسیده است.

رسیدن تعداد سرمایه گذاران کوچک بیت کوین به بیشترین حد

جالب است بدانید، تعداد کف پول‌هایی که بیش از ۱ بیت‌کوین دارند نیز در سال جدید افزایش یافته است. در حال حاضر، تعداد این گروه از سرمایه‌گذاران به ۹۷۹و,۷۰۷ می‌رسد.

افزایش تعداد سرمایه‌گذاران خرد و کوچک بدون شک تأثیر مثبتی بر روند این رمزارز خواهد گذاشت. می‌توان گفت حتی اگر قیمت خود بیت‌کوین نیز تغییر نکند، این روند باعث افزایش روحیه سرمایه‌گذاران در چنین شرایط نامساعدی خواهد شد.

دلیل انباشت BTC چیست؟

طبق داده‌های Coinmarketcap، در ۷ روز گذشته، قیمت بیت‌کوین ۱/۳۹ درصد رشد کرده است. BTC در حال حاضر با قیمت ۱۶,۷۳۰ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. حجم معاملات آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۶,۸۳ درصد کاهش یافته و به ۱۴,۴ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: bitcoinist

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.