احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا سطح 25 هزار دلار: سرمایه‌گذارن چه کار باید کنند؟

احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا سطح 25 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: بایننس بزرگ‌ترین صرافی بازار ارزهای دیجیتال، بعد از معلق کردن برداشت‌ها و تراکنش‌های مربوط به بیت‌کوین دوباره برداشت‌ها را از سر گرفت. با فراهم شدن امکان برداشت بیت‌کوین صرافی بایننس، ازدحام کاربران برای فروش و برداشت دارایی‌شان شدت گرفت و تحلیلگران بیان نمودند که احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا سطح ۲۵ هزار دلار وجود دارد.

احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا سطح 25 هزار دلار

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان، امکان برداشت بیت‌کوین را دوباره از سر گرفت. در حال حاضر سرمایه‌گذاران بیت‌کوین می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند. به گفته صرافی، برای جلوگیری از کاهش قیمت بیت‌کوین و همچنین برطرف کردن برخی مشکلات موجود در روند برداشت‌ها، این تعلیق صورت گرفته بود.

جالب است بدانید که ازدحام در شبکه بیت‌کوین باعث شد تا بایننس دو بار در آخر هفته امکان برداشت این رمزارز را متوقف کند. در هفته گذشته میم‌کوین‌های BRC-20 باعث ازدحام در شبکه بیت‌کوین و کاهش قیمت آن شده بودند.

پاول ایزما، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال در مصاحبه خود بیان کرد که کاهش قیمت بیت‌کوین ناشی از افزایش محبوبیت میم‌کوین‌ها بود. صرافی بایننس نیز برای جلوگیری از افت دوباره قیمت بیت‌کوین برداشت‌ها را به حالت تعلیق درآورد.

حال با آغاز دوباره امکان برداشت BTC در بایننس، فشار فروش شدت گرفته و احتمال دارد قیمت بیت‌کوین تا 25 هزار دلار سقوط کند.

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳/۷ درصد کاهش یافته و امروز نیز با میانگین قیمت ۲۷,۹۱۵ دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش را ثبت کرد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال حدود ۱/۱۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲۰ درصد افزایش به حدود ۳۸/۷۷ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: ethnews

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.