تعداد رمزارزهای تحت پوشش بلومبرگ به ۵۰ رمزارز رسید

افزایش تعداد رمزارزهای تحت پوشش بلومبرگ به ۵۰ رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

بلومبرگ۴۰ رمزارز به رمزارزهای تحت پوشش خود افزود. افزایش تعداد رمزارزهای تحت پوشش بلومبرگ به ۵۰ رمزارز به این دلیل صورت گرفته که این پلتفرم، بتواند اطلاعات بهتر و جامع‌تری به کاربران خود  ارائه دهد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش تعداد رمزارزهای تحت پوشش بلومبرگ به ۵۰ رمزارز

پلتفرم اطلاعات مالی و فنی بلومبرگ پس از تصمیم‌گیری مبنی بر گنجاندن داده‌های مربوط به ۵۰ دارایی رمزنگاری برتر در پایگاه داده‌های خود، پوشش خبری خود را در بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت گسترش داد.

یکی از مدیران بلومبرگ، الکس ونهام (Alex Wenham)، اعلام کرد که با افزایش توجه سرمایه‌گذاران نهادی جهان به دارایی‌های دیجیتال، این پلتفرم به راهی برای ادغام یکپارچه دارایی‌های دیجیتال در پلتفرم خود نیاز دارد.

بلومبرگ از سال ۲۰۱۸ تاکنون ۱۰ ارز دیجیتال از جمله BTC، ETH و XRP را در پایگاه اطلاعاتی خود پوشش می‌داد. برای افزایش پوشش بازار، این پلتفرم اخیرا ۴۰ توکن دیگر به این خبرگزاری خود اضافه می‌کند. این قضیه به متخصصان مالی و موسسات اجازه می‌دهد به داده‌های کامل‎‌تری دسترسی داشته باشند و معاملات خود را با اطلاعات بیشتری انجام دهند.

افزایش تعداد رمزارزهای تحت پوشش بلومبرگ به ۵۰ رمزارز

یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital، سو ژو (Su Zhu)، خوش‌حالی خود را برای اضافه شدن توکن‌های جدید به بلومبرگ اعلام کرد. علاوه بر این وی روز جمعه در این مورد توییتی نیز منتشر کرد.

سو ژو (Su Zhu)، خوش‌حالی خود را برای اضافه شدن توکن‌های جدید به به بلومبرگ اعلام کرد

پلتفرم بلومبرگ را می‌توان به عنوان یک ابزار مهم و الزامی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و نهادی در نظر گرفت، زیرا تجزیه و تحلیل، پیش‌بینی‌هایی در مورد انطباق و ریسک ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، که به کاربران کمک می‌کند معاملات خود را راحت‌تر و با آگاهی بیشتر انجام دهند.

تحت پوشش قرار دادن دارایی‌های رمزارزی بیشتر توسط پلتفرم بلومبرگ، نشان دهنده بلوغ و پیشرفت روزافزون این پلتفرم در بازار کریپتو است.

منبع: cointelegraph

اتریوم بیت کوین ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.