تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین با موجودی غیر صفر به ۴۰ میلیون کیف پول رسید

افزایش تعداد کیف پول‌های بیت کوین با موجودی غیر صفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، داده‌های زنجیره‌ای گلس‌نود نشان می‌دهد که تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین با موجودی غیر صفر به بالاترین حد خود رسیده است. افزایش تعداد کیف پول‌های بیت کوین با موجودی غیر صفر نشان دهنده این است که سرمایه‌گذاران بیشتری وارد بازار می‌شوند. برای اطلاع از ادامه خبر، با بیتستان همراه باشید.

افزایش تعداد کیف پول‌های بیت کوین با موجودی غیر صفر

براساس داده‌های گلس‌نود، تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین با موجودی غیر صفر اکنون به ۴۰/۱۶ میلیون رسیده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

تعداد کیف‌پول‌ها با موجودی غیر صفر معیاری است که با استفاده از آن می‌توان فهمید که آدرس‌های متفاوت چه مقدار بیت‌کوین دارند.

هنگامی که این معیار افت کند، به معنی خروج سرمایه‌گذاران از بازار است. این امر، بعد از روند نزولی و سقوط بازار مشاهده می‌شود. از سوی دیگر زمانی که این معیار افزایش یافت، نشانه‌ای برای ورود سرمایه‌گذاران به بازار است.

نمودار زیر نشان می‌دهد که تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین با موجودی غیر صفر در طول ۵ سال چقدر تغییر کرده است.

افزایش تعداد کیف پول‌های بیت کوین با موجودی غیر صفر

همانگونه که مشاهده می‌کنید، تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین با موجودی غیر صفر، افزایش یافته و به رکورد جدید خود یعنی ۴۰ میلیون رسیده است.

افزایش این معیار با وجود سقوط قیمت بیت‌کوین نیز ادامه یافته است. با توجه به گزارشات، روند این معیار با آن‌چه در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ رخ داد، متفاوت است.

در سال ۲۰۱۷ با سقوط قیمت، سرمایه‌گذاران زیادی از بازار خارج شدند. در مقابل، در سال ۲۰۲۱ هم تعداد کمی از سرمایه‌گذاران از بازار خارج شد که در مقایسه با سال ۲۰۱۷ این تعداد بسیار کم است.

به نظر می‌رسد روند فعلی شبیه به بازار نزولی سال ۲۰۱۹ است که در این سال با وجود افت قیمت بیت‌کوین، این معیار به رشد خود ادامه داد. براساس گزارشات، ممکن است رشد این معیار، نشان دهنده افزایش قیمت بیت‌کوین در دراز مدت باشد.

قیمت بیت‌کوین

امروز بیت‌کوین در قیمت ۳۸/۳ دلار شناور است که در هفت روز گذشته ۵ درصد افزایش داشت. نمودار زیر روند قیمت بیت‌کوین را در ۵ روز نشان می‌دهد.

قیمت بیت‌کوین

منبع خبر: bitcoinist

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.