کوین‌بیس به برخی از کاربران روسی هشدار مسدود شدن حساب‌هایشان را داد

هشدار صرافی کوین بیس به برخی از کاربران روسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

 هشدار صرافی کوین بیس به برخی از کاربران روسی، سرمایه‌گذاران این کشور را که به دلیل تورم به صنعت رمزارزها پناه آورده بودند، نگران کرد. گزارشات نشان می‌دهد این صرافی به کاربران روسی هشدار داد که امکان مسدود شدن حساب‌هایشان زیاد است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی Coinbase، به برخی از کاربرانش هشدار داد که ممکن است حساب‌هایشان تا پایان این ماه مسدود شود. رسانه‌های روسی اعلام کردند که این پلتفرم معاملاتی از کاربران روسی خود درخواست کرده که تا آخر ما وجوه خود را از حساب‌هایشان خارج کنند.

کاربران روسی مجبور به خارج کردن وجوه خود هستند

پورتال خبری تجاری روسیه RBC، گزارش داد که برخی از کاربران روسی کوین‌بیس، اطلاعیه‌ای دریافت کرده‌اند که در آن به آن‌ها اطلاع داده شده که حساب‌هایشان در ۳۱ می مسدود خواهد شد. این نشریه توضیح داد که این صرافی به کاربران روسی خود پیشنهاد داده است که وجوه خود را پس بگیرند مگر اینکه اسنادی را ارائه دهند که نشان دهد مشمول تحریم‌های اتحادیه اروپا نیستند.

تا ۳۱ می ۲۰۲۲، باید تمام وجوه را از حساب خود برداشت کنید یا اسنادی را به ما ارائه دهید که تأیید می‌کند تحت این تحریم‌ها قرار نمی‌گیرید.

بر اساس پست منتشر شده توسط RBC Crypto، تیم پشتیبانی این صرافی به روس‌ها هشدار داد، پس از ۳۱ می، ممکن است وجوه و تمام دارایی‌های منتقل شده به حساب‌هایشان مسدود شود.

این اطلاعیه پس از توییت پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس منتشر شد. وی در توییت خود اعلام کرده بود که فقط به کاربران روسی که به نهادهای اتحادیه اروپا مرتبط هستند، خدمات ارائه خواهد کرد.

گروال اطمینان داد که این صرافی به کاربران روسی فرصتی می‌دهد تا نشان دهند که تحریم‌ها شامل حال آن‌ها نمی‌شود یا به آن‌ها کمک می‌کند وجوه خود را از کوین‌بیس خارج کنند. وی همچنین تاکید کرد که این صرافی به ارائه خدمات به کاربران روسی که شامل تحریم نمی‌شوند و در اتحادیه اروپا نیستند یا در نهادهای اتحادیه اروپا ثبت نام نکرده‌اند، ادامه خواهد داد.

گسترش تحریم‌های غرب، هدف قرار دادن دولت روسیه و دسترسی شهروندان به منابع مالی جهانی، بر فضای کریپتو نیز تأثیر گذاشته است. اقدام کوین‌بیس به دنبال تصمیم بایننس در ماه آوریل برای محدود کردن خدمات برای اتباع روسی و شرکت‌هایی است که دارایی‌های رمزنگاری بیش از ۱۰۰۰۰ یورو (نزدیک به ۱۱۰۰۰ دلار) دارند.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.