صرافی بایننس حساب بستگان مقامات ارشد روسیه را مسدود کرد

مسدود سازی حساب بستگان مقامات ارشد روسیه توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

صرافی ارز دیجیتال بایننس، حساب بستگان مقامات دولتی روسیه را مسدود کرده است. مسدود سازی حساب بستگان مقامات ارشد روسیه توسط بایننس برای جلوگیری از کاهش تاثیر تحریم‌ها در روسیه انجام شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

مسدود سازی حساب بستگان مقامات ارشد روسیه توسط بایننس

صرافی بایننس در حال اتخاذ تدابیر بیشتر برای جلوگیری از کاهش تحریم‌ها در روسیه است. به گزارش بلومبرگ، این صرافی اخیرا برخی از حساب‌های بستگان مقامات ارشد روسیه را مسدود کرده است.

براساس این گزارش، الیزاوتا پسکوف، دختر دیمیتری پسکوف (سخنگوی ولادیمر پوتین)، پولینا کووالوا، دختر خوانده سرگئی لاوروف (وزیر امور خارجه روسیه)، کریل مالوفیو پسر کنستانتین مالوفیو که پیش از این به نقض تحریم‌های آمریکا متهم شده بودند، از جمله افرادی هستند که حساب‌هایشان مسدود شده است.

گفتنی است که این صرافی پس از اعمال ممنوعیتی برای ارائه خدمات به کاربران روسی، اطلاعیه را در خصوص مسدود سازی حساب بستگان مقامات ارشد روسیه منتشر کرده بود.

در اوایل ماه مارس، مدیر عامل صرافی بایننس در مصاحبه خود بیان کرد که این صرافی حساب‌های افرادی را که تحریم شده‌اند، مسدود خواهد کرد. پس از این سخن، او خاطرنشان کرد مسدود سازی حساب همه افراد روسی کار چندان خوبی نیست.

قابل ذکر است که صرافی بایننس اعلام کرده به تلاش‌هایش جهت مسدود سازی افراد تحریم شده ادامه خواهد داد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.