صرافی بایننس محدودیت‌های جدیدی را علیه کاربران روسی اعمال کرد

محدودیت های جدید بایننس برای کاربران روسی بعد از اعمال تحریم های جدید اروپا علیه روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: تحریم‌های جدید اروپا علیه روسیه، صرافی بایننس را مجبور به اعمال محدودیت‌هایی برای کاربران روسی کرد. جزئیات محدودیت های جدید بایننس برای کاربران روسی بعد از اعمال تحریم های جدید اروپا علیه روسیه با انتشار یک پست وبلاگی اعلام شدند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

محدودیت های جدید بایننس برای کاربران روسی بعد از اعمال تحریم های جدید اروپا علیه روسیه

پس از اعمال تحریم‌های جدید اروپا علیه روسیه، صرافی بایننس نیز محدودیت‌های جدیدی را برای کاربران روسی اعمال کرد. این صرافی با منتشر کردن یک پست در وبلاگ خود اعلام کرد ارائه خدمات به کاربران روسی یا افراد مستقر در روسیه که بیش از ۱۰,۰۰۰ یورو دارند، محدود خواهد بود.

الکس یورنیاک (Alex Bornyakov) معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، با انتشار توییتی از این محدودیت‌ها استقبال کرد. قابل ذکر است که مدیر عامل صرافی بایننس قبلا اعمال محدودیت برای کاربران روسی را کار غیر اخلاقی توصیف کرده بود.

طبق پست منتشر شده، کاربرانی که در حساب خود بیش از ۱۰,۰۰۰ یورو دارند، فقط می‌توانند دارایی خود را برداشت کنند. قابل ذکر است که این محدودیت شامل تمامی پول‌های نقد، قراردادهای آتی، کیف‌پول‌ها و سپرده‌های سهامداران می‌شود.

آن دسته از کاربران روسی که کمتر از ۱۰,۰۰۰ یورو در حساب کاربری خود دارند، تحت تاثیر این محدودیت‌ها قرار نمی‌گیرند. قابل ذکر است که افراد و نهادهای روسیه تنها ۹۰ روز فرصت دارند تا معاملات باز خود را ببندند.

منبع: theblockcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.