محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین اعمال خواهد شد!؟

محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

دولت چین بعد از این که استخراج و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین را ممنوع اعلام کرد، یکی از افراد پر نفوذ در سیستم حکومتی چین اعلام داشت که باز هم محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین اعمال خواهد شد. با بیتستان همراه باشید تا این خبر را بیشتر بررسی کنیم.

محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین

یکی از نزدیکان دولت چین به مجله Caijing، خبر تقویت محدودیت‌های صنعت ارزهای رمزنگاری شده را افشار کرده و گفته:

محدودیت‌های جدیدی که اعمال خواهند شد، هر گونه فعالیت تجاری مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده را غیر قانونی خواهند خواند و به دلیل این که چارچوب قانونی خاصی برای اعمال این محدودیت‌ها وجود ندارد، دولت در صدد یافتن یک تفسیر و توجیه قضایی برای آن‌ها است.

منابع Caijing خبر دادند که بانک مرکزی در تلاش است تا راه مناسبی برای اجرای الزامات قانونی بیابد، از این رو نهادهای نظارتی در حال تحقیق در صنایع استخراج و رمزارزها هستند تا مسیرهای صحیح برای توجیه اقدامات خود پیدا کنند.

در حالی که نهادهای امنیتی مسئول انجام اقدامات محدود سازی هستند، از اطلاعیه‌های بانک مرکزی به عنوان دستورالعمل استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که شرکت‌ها در چین از ارائه خدمات به مشاغل مرتبط با صنعت ارزهای رمزنگاری شده به طور قانونی منع شده‌اند. این ممنوعیت مشمول ارائه خدمات به افراد و شرکت‌های خارج از مرزهای چین نیز می‌شود. شرکت‌هایی که در خارج از کشور چین فعالیت می‌کنند، اما به افراد چینی در زمینه ارزهای رمزنگاری شده خدمات ارائه می‌دهند نیز مطابق قوانین چین مجازات خواهند شد.

نکته آخر اینکه مردم چین حتی نمی‌توانند به عنوان بخشی از مبادله p2p در پلتفرم‌های جهانی و بین المللی اقدام به استفاده از خدمات کنند. به عنوان مثال؛ افرادی که اقدام به مبادله ارزهای رمزنگاری شده در سیستم عامل‌های p2p مانند Binance کنند، مشمول مجازات خواهند شد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.