حساب کاربران روسی در پلتفرم Dapper Labs محدود شد

محدود شدن حساب های کاربران روسی در Dapper Labs
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۱

شرکت Dapper Labs، توسعه دهنده بلاک‌چین Flow، حساب‌های کاربران روسی را پس از اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه به حالت تعلیق درآورد. طبق اطلاعیه اخیر این شرکت، با محدود شدن حساب های کاربران روسی در Dapper Labs، دارایی‌های این کاربران دست نخورده باقی خواهند ماند. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

شرکت Dapper Labs حساب‌های کاربران روسی را پس از اعلام تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا تعلیق کرد.

این شرکت اعلام کرد از آنجایی که خدمات پرداخت و دارایی‌های ذخیره شده این شرکت تابع مقررات اتحادیه اروپا است، باید بر اساس قوانین تعیین شده از طرف اتحادیه اروپا، محدودیت‌هایی را بر حساب‌های کاربران روسی اعمال کند.

آخرین مجموعه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه در ۶ اکتبر اعلام شد. این تحریم‌ها شامل ممنوعیت ارائه کیف پول جدید برای دارایی‌های رمزنگاری، محدودیت برای حساب‌ها و ممنوعیت ارائه برخی خدمات دیگر بدون در نظر گرفتن ارزش کل دارایی‌ها است.

حساب‌های کاربران روسی پس از اجرای محدودیت‌ها چه خواهد شد؟

پس از اعلام تحریم، Dapper Labs اعلام کرد که کاربران روسی دیگر قادر به خرید و فروش یا هدیه دادن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، برداشت وجوه از حساب یا اضافه کردن وجه به موجودی کیف پول خود نخواهند بود.

با این حال، Dapper حساب‌های این کاربران را نبسته است و کاربران روسی می توانند به NFT‌های خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، صرف نظر از این مقررات جدید، هر NFT که قبلاً توسط کاربر روسی خریداری شده است، همچنان به آن کاربر تعلق دارد و سود تعیین شده را دریافت خواهد کرد.

در توییتر، کاربری با نام @XBT002 از Dapper به دلیل اعمال تحریم‌های جدید علیه کاربران روسی انتقاد و  استدلال کرد که این کار بر خلاف مفهوم  سانسور نکردن فناوری بلاک‌چین است.

در پاسخ، @EIDumboTS، که مدعی شده کارمند Dapper است، اعلام کرد که این شرکت دستورات واضحی برای اعمال این محدودیت‌ها در مورد حساب‌های روسی دریافت کرده و مجبور به انجام این کار است.

محدود شدن حساب های کاربران روسی در Dapper Labs

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.