معامله گران چینی حتی پس از اعمال محدودیت‌های دولتی در مورد استخراج رمزارز، در حال خرید در کف قیمت هستند

خرید بیت کوین توسط معامله گران چینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۰

خرید بیت‌کوین توسط معامله گران چینی پس از محدودیت‌هایی که دولت اعمال کرده، افزایش یافته است و معامله گران علاوه بر بیت‌کوین، ارزهای دیجیتال دیگر را نیز خریداری می‌کنند. برای اطلاع بیشتر از خبر خرید بیت کوین توسط معامله گران چینی حتی بعد از قانون دولت با بیتستان همراه باشید.

به گزارش بلومبرگ (Bloomberg reports)، حتی پس از سرکوب‌ها و محدودیت‌های اخیر اعمال شده در مورد صنعت استخراج از استخرهای ارزهای دیجیتال و معاملات رمزارزهای پایه در چین، معامله گران و سرمایه گذاران همچنان در حال افزایش هستند. این معامله گران که باور دارند در شرایط موجود به جای فروش و فرار، باید از این افت در ارزش استفاده کرده رمزارزهای بیشتری خریداری کنند.

قبل از انتشار اخبار در مورد محدودیت‌ها و حرکت نزولی بازار در چین، بیت‌کوین با ارزشی برابر 48،000 دلار معامله می‌شد. اما بلافاصله پس از اعمال محدودیت‌ها و اعلام توقیف معاملات مربوط به رمزارز، دارایی‌های دیجیتالی، فیات و مبادلات ارزهای پایه، توسط بانک مرکزی چین، ارزش بیت‌کوین به 42،000 رسید.

صرافی‌های بزرگی از جمله هیوبی (Huobi) و بایننس (Binance)، در کشور چین متوقف شده و باز کردن حساب برای کاربران جدید چینی را ممنوع کردند. البته در هنگ کنگ هنوز امکان افتتاح حساب جدید برای کاربران جدید وجود دارد.

رفتار معامله گران و سرمایه گذاران با تجربه در این محدودیت‌ها چگونه بود؟

در حالی که صنعت استخراج رمزارز در چین به شدت محدود شده و بیشتر کاربران از آن رنج می‌برند، عده‌ای از سرمایه گذاران و معامله گران که قبلا تجربه ممنوعیت‌های ارزهای دیجیتالی دیگر در چین را داشتند از این که امکان خرید رمزارزهای پایه با قیمت کف به آن‌ها داده شده بسیار خوشحال شدند.

مدیر عامل Ballet Global Inc، بابی لی (Bobby Lee)، اظهار داشت پس از افت اولیه، مقداری رمزارز خریداری کرده است. این در حالی بود که بیت‌کوین پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح به ارزش نزدیک 40،000 دلار، بلافاصله به ارزشی برابر 45،000 دلار بازگشت.

خرید بیت کوین توسط معامله گران چینی

امیدوار بودن معامله گران و سرمایه گذاران چینی به ارزهای دیجیتال

بسیاری از معامله گران چینی به بلومبرگ (Bloomberg reports) گفته‌اند که هنوز گزینه‌های مختلفی برای خرید ارزهای دیجیتالی از جمله معاملات فرا بورسی و برخی صرافی‌های متمرکز  وجود دارد. سیاست‌های موجود تازه، خیلی سخت یا خیلی عجیب نیستند.

در حال حاضر قیمت بیت‌کوین مهر تاییدی بر مثبت بودن بازار زده است. این رمزارز پایه پس از افت قیمت، اندکی بهبود یافته است اما در حال حاضر با ارزشی به 41،900 دلار در حال معامله است..

به گزارش بلومبرگ (Bloomberg reports)، ممنوعیت احتمالی برای نگهداری دارایی‌های دیجیتالی، به دلیل ماهیت غیر متمرکز ارزهای دیجیتالی به احتمال بالا، زیاد اعمال نخواهد شد و باید در نظر داشت که از لحاظ فنی توقیف یا مسدود کردن دارایی‌های دیجیتالی مربوط به رمزارز غیر ممکن است.

منبع: Bloomberg reports

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.