صرافی‌های روسی با خطر مسدود شدن مواجه هستند!

17 صرافی روسی در خطر مسدود شدن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰

به دنبال تصمیمات اخیر یک دادگاه منطقه‌ای، صرافی‌های آنلاین روسیه که در وب‌سایت آن‌ها تبلیغات غیرقانونی نمایش داده می‌شود با خطر مسدود شدن مواجه هستند. اگر در وب‌سایت‌های صرافی‌های روسی تبلیغات غیرقانونی نمایش داده شود، ناظر مخابراتی می‌تواند فعالیت این صرافی‌ها را مسدود کند. برای اطلاع از خبر ۱۷ صرافی روسی در خطر مسدود شدن با بیتستان همراه باشید.

طبق گزارشات ارائه شده، اگر اپراتورهای صرافی‌های آنلاین، صفحات وب غیرقانونی را از وب‌سایت خود حذف نکنند، گزینه‌های مبادله، نقد و انتقال ارزهای رمزنگاری شده با استفاده از روش‌های مختلف پرداخت ممکن است توسط تنظیم کننده مخابرات روسیه، Roskomnadzor مسدود شوند.

به نقل از Forklog، در اوایل ماه سپتامبر، دادگاه منطقه Kushnarenkovsky در باشکورتستان که یکی از واحدهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه است، تایید کرد اطلاعاتی که در وب‌سایت برخی صرافی‌ها نشان داده می‌شود، غیرقانونی هستند. در لیستی که توسط سازمان غیردولتی Roskomsvoboda، ارائه شده، ۱۷ سایت در معرض مسدود شدن قرار می‌گیرند.

این دادگاه در حکم خود بیان کرد:

هر کاربر می‌تواند با محتوای این سایت‌ها آشنا شود و مطالب را به صورت الکترونیکی کپی کند. هیچگونه محدودیتی در انتقال، کپی و توزیع آن‌ها وجود ندارد.

به گفته Digital Rights Center، صاحبان این وب‌سایت‌ها به هیچ وجه به دادگاه احضار نشده‌اند.

صرافی کوین‌بیس از ۳ آلت‌ کوین مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند!

برای مطالعه خبر کلیک کنید

وب‌سایت‌های مسدود شده توسط Roskomnadzor

در چند سال اخیر، وب‌سایت‌هایی که این تبلیغات غیرقانونی را نشان می‌دادند توسط Roskomnadzor مسدود شدند. سایت Bestchange.ru از وب‌سایت‌هایی است که بیش از یکبار مسدود شده؛ اما در نهایت دسترسی به این وب‌سایت امکان‌پذیر شده است.

در مارس ۲۰۲۰، Roskomnadzor، شش سایت دیگر را به لیست سایت‌هایی که تبلیغات غیرقانونی دارند، اضافه کرد و در ژوئن ۲۰۲۱، دادگاه تصمیم خود را مبنی بر مسدود کردن چند وب‌سایت صرافی آنلاین اعلام کرد.

وکلای Digital Rights Center در حال آماده سازی بیانیه‌ای هستند که بتوانند این حکم دادگاه را لغو کنند.

شریک Digital Rights Center بیان کرد:

ظاهراً دادستان‌ها نمی خواهند این واقعیت را بپذیرند که قانون دارایی‌های دیجیتالی قبلاً تصویب شده است و قانون‌گذار به طور کلی ارزهای رمزنگاری را ممنوع نکرده، بلکه فقط امکانات استفاده از آن را محدود کرده است.

منبع خبر: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.