بیانیه رسمی بیتستان درباره مسدود‌سازی درگاه‌های پرداخت صرافی‌ها

بیانیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ خرداد ۱۴۰۰

دوستان و همراهان گرامی بیتستان 

در روزهای گذشته، اخبار بسیاری مانند بسته شدن درگاه‌های پرداخت صرافی‌‌های رمزارز و دستگیری مدیرعامل یکی از این صرافی‌ها منتشر شده که به احتمال زیاد شنیده‌اید؛ با توجه به این اخبار، بسیاری از شما که سرمایه خود را برای حفظ ارزش پول به دارایی‌های دیجیتال تبدیل کرده‌اید، نگران از دست رفتن سرمایه‌هایتان شده‌اید. 

ما نگرانی شما را به طور کامل درک می کنیم! از روز راه‌اندازی بیتستان، همواره ارزش و تفکر اصلی ما «امنیت مبادلات دیجیتال» بوده و بر خود واجب می‌دانیم تا توضیحاتی را به عرض‌تان برسانیم.

پیشاپیش، از همراهی شما دلگرم هستیم و در  این روز‌ها که چشم انتظار تصمیم مهم بانک مرکزی نشسته‌ایم، تنها سرمایه و دارایی ارزشمند خودمان را  «اعتماد» شما می‌دانیم.  

از روز راه‌اندازی بیتستان، همواره ارزش و تفکر اصلی ما «امنیت مبادلات دیجیتال» بوده و بر خود واجب می‌دانیم تا توضیحاتی را به عرض‌تان برسانیم.

  • از ده روز قبل، همزمان و همراه با فعالان صنفی و دوستان بزرگوارمان در انجمن بلاک‌چین ایران، پیگیر مطالبات صنفی جامعه بلاک‌چین ایران بوده‌ایم و کماکان در تلاش برای پیگیری و احقاق حقوق کاربرانمان هستیم.
    جلسات متعدد و متنوعی با نمایندگان مجلس، دست اندرکاران دولتی و حاکمیتی برگزار کرده‌ایم و در تمام آن‌ها از خدمات مهم رمزارزها به اقتصاد ایران در گذشته و آینده صحبت کرده و استدلال آورده‌ایم.
  • در تمام این جلسات بر لزوم قانون‌گذاری، فعالیت در چارچوب قانون و همچنین نیاز به تدوین قوانین، تأکید جدی داشته و داریم. ما معتقدیم زمانی که بحث صیانت از دارایی‌های دیجیتال شما در میان باشد، نباید هیچ اغماض و تسامحی از طرف هیچ‌کس صورت بگیرد. باور داریم که باید قانون جامعی برای پیشگیری از صدمه به دارایی‌های شما وجود داشته باشد.

    زمانی که بحث صیانت از دارایی‌های دیجیتال شما در میان باشد، نباید هیچ اغماض و تسامحی از طرف هیچ‌کس صورت بگیرد.

  • ما بخشی از این مطالبات را به صورت یک نامه و طومار عمومی برای ریاست محترم جمهوری نوشته‌ایم و مایل هستیم از شما تقاضا کنیم که برای شنیده شدن صدایمان، این نامه را امضا کنید. 
  • در این زمان که پیگیر مطالبات صنفی هستیم، از امکان افزایش فرصت‌طلبان مطلع هستیم. به همین خاطر، قبل از هر چیز شما را به آرامش دعوت می‌کنیم. همچنین، از شما خواهشمندیم «هرگز» و بدون «مطالعه و آموزش کافی» وارد بازار رمزارزها نشوید. علاوه بر این‌ها، از شما خواستاریم دانش خودتان را در رابطه با نحوه تشخیص درگاه‌های غیر ایمن، تبادلات غیر امن و مفاهیم سود و زیان در بازارهای مالی بالاتر ببرید. 
  • دوستان ما در وبلاگ و پشتیبانی بیتستان، بیست و چهار ساعته حاضر و آماده هستند تا به هر سؤالی که شما در این رابطه دارید پاسخ بدهند. بیتستان، پاسخ سوالات شما را با کمال دقت توضیح می‌دهد.

بیتستان، سوالات شما را با کمال دقت پاسخ می‌دهد.

  • ما در بیتستان، خط قرمزهای امنیتی را کاملا جدی می‌گیریم و اطلاعات بسیار محدودی از تراکنش‌های انجام شده را جهت بررسی و تأیید کارشناسان مالی بیتستان و با نظارت و اشراف کامل تیم امنیت بیتستان در دست داریم که از طریق آن‌ها تراکنش‌ها را تأیید و ارسال می‌کنیم. این اطلاعات به صورت چند لایه و با متدهای حقوقی و امنیتی استاندارد مورد پذیرش قرار می‌گیرد. 
  • تیم فنی ما با سرعت و با دقت بالا، روش‌های جایگزینی را در صورت بسته شدن درگاه‌های پرداخت توسعه خواهد داد.

    • خرید و فروش رمزارز از سایت بیتستان همچنان با همان سرعت، دقت و کیفیت انجام می‌شود. ضمن این که تیم پشتیبانی ما به طور کامل خود را با هر تغییری وفق می‌دهد تا شما بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانید همچنان در بازار مالی خرید و فروش انجام بدهید. کانال‌های رسمی بیتستان تنها منابع معتبری هستند که تمام اطلاع‌رسانی‌های ما از طریق آن‌ها انجام می‌شود. 

 

مثل همیشه، قدردان حمایت و همراهی شما هستیم و امیدواریم که موفق، پرسود و مؤید باشید.

 

لینک کانال‌های بیتستان

کانال اطلاع‌رسانی رسمی بیتستان

کانال تلگرامی خبر بیتستان 

گروه تلگرامی تخصصی ترید  

بات تلگرامی اعلام قیمت رمزارزها

صفحه اینستاگرام بیتستان

 

 

از اینجا کارزار اینترنتی نامه به رییس‌جمهور را امضا کنید

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.