مسیر ۲۵ هزار دلاری شدن بیت‌کوین: منتظر یک روند صعودی جدید باشیم؟

بیت کوین در مسیر ۲۵ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

بیت‌کوین روند صعودی جدیدی را در پیش گرفته است. اگر این رمزارز بتواند بالاتر از سطح حمایتی ۲۳,۴۵۰ دلار باقی بماند، می‌توان گفت بیت کوین در مسیر ۲۵ هزار دلاری شدن قرار گرفته. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

بیت‌کوین روند صعودی جدیدی را آغاز و از سطح مقاومتی ۲۳ هزار دلار عبور کرده است. طبق داده‌های موجود، به نظر می‌رسد گاوها سطح ۲۵ هزار دلار را هدف قرار داده‌اند. اگر جفت BTC/USD بتواند بالای سطح حمایتی ۲۳,۴۵۰ دلار باقی بماند، احتمال این که از ۲۵ هزار دلار عبور کند، بسیار افزایش می‌یابد.

شروع افزایش قیمت بیت‌کوین

قیمت بیت‌کوین توانست برای مدتی سطح ۲۲,۵۰۰ دلار را حفظ کند که این قضیه باعث افزایش قیمت آن تا سطح ۲۳ هزار دلار شد. پس از تثبیت قیمت، گاوها توانستند قیمت این رمزارز را به بالای سطح مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته برسانند. با روندی که بیت‌کوین در پیش گرفته، می‌توان انتظار داشت که قیمت به ۲۳,۹۵۰ دلار نیز برسد.

بیت کوین در مسیر ۲۵ هزار دلار

در حال حاضر سطح ۲۳,۸۰۰ دلار به عنوان مهم‌ترین مقاومت بیت‌کوین محسوب می‌شود. مقاومت بعدی این رمزارز نیز نزدیکی سطح ۲۴,۲۰۰ دلار قرار دارد. با رسیدن بیت‌کوین به این سطح مقاومتی، انتظار می‌رود قیمت آن افزایش شدیدی پیدا کند و تا ۲۵,۰۰۰ دلار نیز ادامه داشته باشد. اگر بیت‌کوین نتواند از سطح مقاومتی ۲۳,۸۰۰ دلاری عبور کند، احتمالا دچار یک اصلاح قیمتی خواهد شد.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.