بیت کوین به زیر سطح ۲۵ هزار دلار سقوط کرد!

سقوط بیت کوین به زیر سطح ۲۵ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین برای اولین بار از ۱۷ مارس به زیر ۲۵ هزار دلار سقوط کرد. جالب است بدانید که سقوط بیت کوین به زیر سطح ۲۵ هزار دلار تنها در عرض ۳۰ دقیقه رخ داد. حال سرمایه‌گذاران مشتاقند بدانند که آیا این افت ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟

سقوط بیت کوین به زیر سطح ۲۵ هزار دلار

برای اولین بار از ۱۷ مارس به دنبال اعلامیه جنگ طلبانه فدرال رزرو برای صنعت کریپتو، بیت‌کوین به زیر سطح ۲۵,۰۰۰ دلار سقوط کرد. طبق داده‌های TradingView، قیمت بیت‌کوین با افت ۴ درصدی که در ۱۵ ژوئن (امروز) ثبت کرد، به زیر ۲۵ هزار دلار یعنی ۲۴,۸۱۹ دلار کاهش یافت.

سقوط بیت کوین به زیر سطح ۲۵ هزار دلار

هفته گذشته این رمزارز در محدوده قیمتی ۲۶ هزار دلار معامله می‌شد. تقریبا سه ساعت پس از انتشار اخبار مبنی بر توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بیت‌کوین سقوط کرد.

در حالی که همه در انتظار توقف افزایش نرخ بهره بودند، این کمسیون خبر از افزایش بیشتر نرخ بهره در آینده داد. همین امر نیز هیجان سرمایه‌گذاران را برای خرید ارزهای دیجیتال کمتر کرد.

به گفته جاش گیلبرت، تحلیلگر بازار eToro، بر اساس بسیاری از روندهایی که امسال از دارایی‌های پر خطر از جمله بیت‌کوین دیده‌ایم، انتظار می‌رفت که تورم کاهش یابد و نرخ‌های بهره به اوج خود برسد و سپس شروع به کاهش کند.

با توجه به نظرات جروم پاول، نرخ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی‌تری بالا بمانند، که همین مورد منجر به افت قیمت بیشتر بیت‌کوین خواهد شد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.