خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها: دلیل افزایش علاقه نهنگ‌ها به خرید این رمزارز چیست؟

خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال اخیرا توجه ویژه‌ای به بیت‌کوین نشان داده‌اند. بر اساس گزارشاتی که ارائه شده، در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳ میلیون دلار BTC توسط نهنگ‌ها خریداری شده. خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها ناشی از احتمال تایید ETF Spot Grayscale بوده است.

خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

سکوت اخیر SEC در رابطه با حکم دادگاه و تایید احتمالی ETF بیت‌کوین Grayscale، سرمایه گذاران بیشتری به سمت بیت‌کوین و  سایر ارزهای دیجیتال کشانده. در دو هفته گذشته، انتشار اعلامیه‌هایی توسط غول‌های خودروسازی مثل هوندا و فراری مبنی بر تمایل آن‌ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال برای خرید خودرو، سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کرده است.

نهنگ‌ها از دسته سرمایه‌گذارانی هستند که اخیرا علاقه شدیدی به خرید این رمزارز نشان داده‌اند. بر اساس داده‌های منتشر شده، در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳ میلیون دلار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها خریداری شده است.

جالب است بدانید که نهنگ‌های بازار این ماه مقدار زیادی بیت‌کوین خریداری و ذخیره کرده‌اند.

خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

از ابتدا تا ۱۱ اکتبر، این سرمایه‌گذاران ۲۰,۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش حدود ۵۵۰ میلیون دلار جمع آوری کرده‌اند. شایان ذکر است که تا سپتامبر ۲۰۲۳ نیز بیش از ۱۳/۰۳ میلیون بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها خریداری شده بود.

خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

اکنون نگرانی اصلی سرمایه گذاران این است که چه زمانی ETF بیت‌کوین تاییدیه‌های لازم را دریافت می‌کند. کارشناسان و تحلیلگران ETF در بلومبرگ پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا تا ژانویه ۲۰۲۴ صندوق ETF بیت‌کوین، در بازار قابل معامله باشد.

خرید بیش از ۳ میلیون دلار بیت کوین توسط نهنگ ها

قیمت بیت‌کوین در ۲۰۰ روز گذشته بین ۲۵,۰۰۰ تا ۳۰,۰۰۰ دلار در نوسان بود. ناگفته نماند که MicroStrategy نیز در سال جاری سه بار بیت‌کوین خریده. بر اساس داده‌های موجود، MicroStrategy بیش از ۲۷,۲۵۰ BTC را جمع آوری کرده است.

منبع: todayq

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.