پیش‌بینی ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت‌کوین: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

پیش بینی ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: رابرت کیوساکی نویسنده کتاب معروف “پدر پولدار پدر فقیر” چندی پیش پیش‌بینی مبنا بر رشد شدید بیت‌کوین مطرح کرد. طبق این پیش‌بینی، قیمت بیت‌کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید. پیش بینی ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین واکنش‌های متفاوتی را در میان کارشناسان حوزه‌های مالی به همراه داشته است.

پیش بینی ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین

رابرت کیوساکی، نویسنده و سرمایه‌گذار مشهور کتاب “پدر پولدار پدر فقیر” شهرت جهانی یافته، پیش بینی جالبی در مورد قیمت بیت‌کوین مطرح کرده است. طبق پیش‌بینی این نویسنده معروف، بیت‌کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ به مرز ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

همچنین طبق گفته‌های این نویسنده، قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۱۲۰ هزار دلار نیز رشد کند. ناگفته نماند که این نویسنده مشهور بیان کرده که تا سال ۲۰۲۵ ارزش این رمزارز به ۵۰۰ هزار دلار نیز خواهد رسید.

رابرت کیوساکی بر این معتقد است که ارزهای دیجیتال محافظی در برابر تورم و بی‌ثباتی اقتصادی هستند. او به طور مداوم بر اهمیت روش سرمایه‌گذاری تاکید کرده و همچنین همواره بر استفاده از دارایی‌هایی مانند طلا، نقره و بیت‌کوین تاکید می‌کند.

این پیش‌بینی کیوساکی واکنش‌های متفاوتی را در میان کارشناسان حوزه‌های مالی داشته است. از آنجایی که بیت‌کوین همچنان بر سرفصل اخبار و جلب سرمایه‌گذاران کلان و کوچک ادامه می‌دهد، باید دید که آیا واقعا بیت‌کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید یا نه؟

منبع: cryptopolitan

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.