انتقال ۳۰ هزار واحد بیت‌کوین به کیف پول‌های مختلف: آیا این انتقال منجر به رشد قیمت خواهد شد؟

انتقال ۳۰ هزار واحد بیت کوین به کیف پول های مختلف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: ۳۰ هزار واحد بیت کوین در هفته گذشته به کیف پول‌های سرد منتقل شده است. به دنبال انتقال ۳۰ هزار واحد بیت کوین به کیف پول های مختلف تحلیلگران بیان کردند که احتمالا بیت‌کوین بتواند روند صعودی خود را آغاز کند و به دنبال آن، بازار رمزارزها نیز وارد مسیر رشد شود.

انتقال ۳۰ هزار واحد بیت کوین به کیف پول های مختلف

۳۰ هزار واحد بیت کوین در هفته گذشته به کیف پول‌های سرد منتقل شده است. معمولا زمانی که بیت‌کوین به کیف پول‌های سرد منتقل می‌شود، فشار فروش کاهش می‌یابد. به دنبال کاهش فشار فروش نیز نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی اقدام به خرید آن می‌کنند.

تخمین زده می‌شود که این مقدار بیت‌کوین منتقل شده نزدیک به ۷۸۰ میلیون دلار ارزش داشته باشد.

ناگفته نماند که قبل از این انتقال، حدود ۱۱,۴۵۷ بیت‌کوین از صرافی بایننس، ۴,۴۵۵ واحد BTC از کوین‌بیس، ۲,۸۰۸ بیت‌کوین از بین فینکس و ۶,۰۰۴ واحد BTC از صرافی جمینی به کیف پول‌های مختلف منتقل شده بود.

سرمایه گذاران از کیف پول‌های سرد در جهت نگهداری طولانی مدت بیت‌کوین به عنوان راهی برای انباشت دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. برای بسیاری از دارندگان بلندمدت، این گزینه ایمن‌تر از نگهداری توکن در صرافی است.

انتقال ۳۰ هزار واحد بیت کوین به کیف پول های مختلف

نگهداری از بیت‌کوین در بازه زمانی بلند مدت می‌تواند منجر به دستیابی به سودهای زیادی شود. در حال حاضر مقدار بیت‌کوین صرافی‌ها کاهش پیدا کرده و همین امر نیز موجب گشته که میزان فروش توکن در صرافی‌ها کم شود. با توجه به اصل عرضه و تقاضا، عرضه کمتر موجب افزایش قیمت توکن خواهد شد.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.