قیمت میم‌کوین اسنک (Snek) ۲۶ درصد رشد کرد

رشد ۲۶ درصدی قیمت میم کوین Snek
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: snek، میم‌کوین مبتنی بر کاردانو با افزایش قیمت ۲۶ درصدی رکورد جدیدی را ثبت کرد. رشد ۲۶ درصدی قیمت میم کوین Snek توجه چهره‌های برجسته در دنیای ارزهای دیجیتال از جمله بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون را به خود جلب کرده است. حال سرمایه‌گذاران مشتاقند بدانند که آیا این روند رو به رشد ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟

رشد ۲۶ درصدی قیمت میم کوین Snek

میم‌کوین مبتنی بر کاردانو، Snek (SNEK)، با افزایش قیمت ۲۶ درصدی رکورد جدیدی را به ثبت رساند. این رشد نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران به میم‌کوین نام برده بیشتر شده. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این توکن در هفته گذشته، ۲۰۰ درصد رشد کرده است.

این خبر که توسط Dan Gambardello، بنیانگذار Crypto Capital Venture در توییتر منتشر شد، توجه سرمایه‌گذاران را معطوف این میم‌کوین کرد. به گفته او، این دستاورد نه تنها برای توکن snek و دارندگان آن یک عملکرد مثبت است، بلکه برای بلاک‌چین کاردانو نیز نقطه عطف بزرگ محسوب می‌شود.

Snek که در اواسط ماه می عرضه شد، در کمتر از یک ماه دو رکورد تاریخی ثبت کرد و جایگاه خود را در بازار تثبیت نمود.

اوایل امروز این توکن با رشد ۲۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته توانست ATH جدیدی ثبت کند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که توکن Snek از پایین‌ترین سطح ثبت شده خود در ۱۵ می، ۳۳۶ درصد رشد کرده است.

مجموع عرضه فعلی توکن Snek حدود 76,715,880,000 توکن است. عملکرد اخیر و رشد چشمگیر آن توجه چهره‌های برجسته در دنیای ارزهای دیجیتال از جمله بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون را به خود جلب کرده. در حال حاضر توکن Snek رتبه ۲,۷۲۹ را در رتبه‌بندی CoinMarketCap دارد.

منبع: ethnews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.