بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته؛ ۷ درصد رشد کرد و خود را به سطح 29 هزار دلار رساند

رشد ۷ درصدی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد رشد کرد. با این رشد، دارایی بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار لیکوئید شد. سرمایه‌گذاران بازار مشتاقند بدانند که رشد ۷ درصدی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ناشی از چیست؟

رشد ۷ درصدی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد رشد کرده. با این حال، دارایی بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار لیکوئید شد.

همانطور که می‌دانید، کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیرا از دو صرافی بزرگ شکایت و ادعا کرده که هر دو صرافی قوانین مربوط به حوزه اوراق بهادار را نقض کرده‌اند. رشد BTC نیز درست در بحبوحه این شکایت رخ داده. حال سوال این است که دلیل رشد اخیر قیمت بیت‌کوین با وجود این شکایت چیست؟

رشد ۷ درصدی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

بلک راک بزرگترین مدیر دارایی جهان است و گام بزرگی در جهت مشروعیت بخشیدن به بیت‌کوین به عنوان یک دارایی که ارزش سرمایه گذاری دارد، برداشت.

این شرکت برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخواست داد. به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، یکی از دلایل رشد قیمت اخیر بیت‌کوین همین اقدام بلک راک بود.

شرکت WisdomTree  از دیگر شرکت‌هایی است که در جهت راه‌اندازی ETF بیت‌کوین گام برداشته. Invesco یکی دیگر از شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری با حدود ۱/۴ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت است که مجددا برای راه‌اندازی یک ETF بیت‌کوین درخواست داده.

به نظر می‌رسد اقدام اخیر بلک راک، موجب پذیرش بیشتر این ارز دیجیتال و همچنین افزایش قیمت آن شده است.

بر اساس گزارشات اخیری که ارائه شده، یک صرافی ارزهای دیجیتال به نام EDX، که توسط Charles Schwab، Citadel Securities و Fidelity Digital Assets پشتیبانی می‌شود، از دیروز راه‌اندازی شده و به طور رسمی تجارت خود را آغاز کرده است.

جالب است بدانید که صرافی اجازه داد و ستد ارزهای دیجیتال منتخب مانند BTC، ETH، LTC، و BCH را داده است.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.