احتمال رشد بیت‌کوین تا سطح ۸۰ هزار دلار: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

احتمال رشد بیت کوین تا سطح ۸۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، Bitwise، بزرگترین مدیر صندوق شاخص ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده که بیت‌کوین با رشد شگفت‌انگیز خود از مرز 80 هزار دلار هم فراتر خواهد رفت. احتمال رشد بیت کوین تا سطح ۸۰ هزار دلار پس از مشاهده عملکرد خوب این رمزارز در سال 2023 مطرح شده است.

احتمال رشد بیت کوین تا سطح ۸۰ هزار دلار

بر اساس گزارشات ارائه شده، Bitwise، بزرگترین مدیر صندوق شاخص ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده که بیت‌کوین تا پایان سال 2024 با رشد شگفت‌انگیز خود از مرز 80 هزار دلار هم فراتر می‌رود. نا گفته نماند که این پیش بینی بعد از مشاهده عملکرد خوب این رمزارز مطرح شده است.

به گفته فعالان بازار، دو عامل اصلی در افزایش قیمت بیت‌کوین در سال 2024 سهیم خواهند بود. اولین مورد، راه‌اندازی ETF این رمزارز در اوایل سال 2024 است که می‌تواند سرمایه‌گذاران جدیدی را به بازار این رمزارز وارد کند.

مورد دوم نیز فرایند فورک بیت‌کوین است که در  آوریل یا می 2024 رخ خواهد داد. در صورت موفقیت آمیز بودن این فرایند، میزان عرضه بیت‌کوین در بازار کاهش یافته و باعث افزایش تقاضا برای خرید این رمزارز می‌شود.

به غیر از افزایش قیمت بیت‌کوین، Bitwise چندین پیش بینی کلیدی دیگر نیز انجام داده. به عنوان مثال، این شرکت پیش‌بینی کرده که اگر ETF‌های نقطه‌ای بیت‌کوین تأیید شوند، احتمالا تبدیل به موفق‌ترین ETFهایی می‌شوند که تا کنون راه‌اندازی شده است.

جالب است بدانید که این شرکت پیش‌بینی کرده که درآمد صرافی کوین‌بیس نیز به شدت افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، Bitwise تحرکات عمده‌ای را در توکن سازی دارایی‌های دنیای واقعی پیش بینی می‌کند.

منبع: U.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.